Gå til innhold

Hvor mange sko har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest skofusseline
Skrevet

Inspirert av debatt på radio 1 i dag lurer jeg på hvor mange sko dere har? Er du gutt / jente? Hva kostet de dyreste?

Tydeligvis var det folk som hadde så lite som 3 og så mange som over 150! Jenter skal også tydeligvis være veldig opptatt av sko, så hvordan står det til med det her inne? Og bruker du alle du har?

Medregnet treningssko, og alt fottøy, har jeg ca 30 par. Men bruker ikke alle sånn til vanlig. De dyreste kostet langt under 1000... Jente.. og ikke særlig opptatt av sko...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tootsieroll1365380854

13

• Babette

11

• mil1365380270

9

• laguna1365380434

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

10-15 par, kasnkje?

De dyreste er fjellstøvlene mine - de kostet et par tusen.

Kjøper sjelden billige sko - har brede føtter, og skoene må passe ordentlig for at de skal være gode å ha på. Blir en del ecco...

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Tja, har vel til en hver tid mellom 20 og 30 par, tenker jeg. De dyreste er også her fjellstøvler til oppunder et par tusen kroner, kjøpt på salg ;O) ELSKER sko, men liker ikke å bruke penger på dem (ting generelt..), så jeg kjøper for det meste billigsko som varer en sesong eller to. Prøver å kaste, men det er ikke lett. Har et par sandaler med hæler som jeg kjøpte i usa for 12 år siden; beste paret jeg noen sinne har hatt. Passer til ALT.

Jeg er jente, da ;O)

Skrevet

Jeg har 12 sko. Dvs 6 par.

Minus joggesko og jobbsko, så har jeg 3 par.

Av de 3 parene så bruker jeg 2 par mer eller mindre regelmessig.

Gjest skodilla
Skrevet

Jeg har ca 90 par sko. Det er med alt av fottøy. Jeg er jente, student og 22 år. Har alltid hatt skodilla og lever på knekkebrød hvis jeg finner et par jeg bare MÅ ha! De dyreste skoene jeg har kostet egentlig 3000kr, men jeg fikk de på salg! :) Har mest sneakers og sandaler for er det jeg liker best å gå i. Må ha sko i alle farger så det alltid matcher klær, veske og belte. Målet mitt er å ha 100 par i løpet av sommeren. Wish me luck ;)

mil1365380270
Skrevet

40-50? Nå tok jeg et overslag med 10 i den ene gangen, 10 i den andre, kanskje 5 i skapet og 10 på loftet. Mulig det er flere.

Bruker og bruker... Halvparten har jeg brukt mer enn en gang, noen nesten hver dag.

De dyreste har vel ligget på 15-1600,- Ingen veldig billige, de må være gode å gå i og det må være skinn.

Er så mange fine sko nå, skulle ønske jeg bare kunne kjøpe de jeg fikk lyst på *sutre*

Jente :-)

Gjest Dyreste 500 kroner
Skrevet

10-15 par, kasnkje?

De dyreste er fjellstøvlene mine - de kostet et par tusen.

Kjøper sjelden billige sko - har brede føtter, og skoene må passe ordentlig for at de skal være gode å ha på. Blir en del ecco...

Ett par joggesko, ett par tresko og ett par pensko. Unødvendig å si at jeg ikke liker å kjøpe sko?

Gjest skofusseline
Skrevet

40-50? Nå tok jeg et overslag med 10 i den ene gangen, 10 i den andre, kanskje 5 i skapet og 10 på loftet. Mulig det er flere.

Bruker og bruker... Halvparten har jeg brukt mer enn en gang, noen nesten hver dag.

De dyreste har vel ligget på 15-1600,- Ingen veldig billige, de må være gode å gå i og det må være skinn.

Er så mange fine sko nå, skulle ønske jeg bare kunne kjøpe de jeg fikk lyst på *sutre*

Jente :-)

Mange fine sko nå? Har ikke sett ett eneste par jeg.

mil1365380270
Skrevet

Mange fine sko nå? Har ikke sett ett eneste par jeg.

Åh, jo! Er så utrolig mange lekre, små, fine sko. Små sukkertøy som lokker veldig, veldig :-)

Skrevet

Jeg har vel en seks-sju par sko og jeg er jente (gasp!). Hadde økonomien vært litt bedre, ville jeg definitivt hatt flere, hehe. De dyreste tror jeg kosta en sju-åttehundre kroner (armyboots), men det snart ti år siden (steike tida flyr!). Dessuten er det bare to par sko jeg bruker mye, av disse vil jeg tro de dyreste kosta ca 400,-

Skrevet

Åh, jo! Er så utrolig mange lekre, små, fine sko. Små sukkertøy som lokker veldig, veldig :-)

Løpesko med skikkelig støtdemping er også veldig fine. Spesielt fine er de på foten, ikke i gangen.

*dukker*

petter smart
Skrevet

Har totalt 8 par sko.

"vanlige" svarte sko

Pensko

Joggesko

Fotballsko (ett par til ute og ett par til inne)

Vintersko (to par)

Sandaler

De dyreste var fotballskoene som kostet oppunder 2000.

Har du kun 3 par så har du lite å gjøre på fritiden.

Har du 150 par så har du for mye penger (og evt fritid for å shoppe etter sko).

mil1365380270
Skrevet

Løpesko med skikkelig støtdemping er også veldig fine. Spesielt fine er de på foten, ikke i gangen.

*dukker*

He-he! Talte ikke med gummistøvler, joggesko og sånn.

Dessuten har du sagt jeg ikke skal bruke de gamle joggeskoene, og jeg gjør alltid som du sier ;-)

Skrevet

Jeg har et par Ecco sko til sommerbruk, de koster nært opp til 1000 lappen.

Har et par sommersko til, som brukes lite.

Har også et par sko på jobben.

Har par vintersko i tillegg til støvler.

Så har jeg et par joggesko, treningssko.

Bortsett fra Ecco skoene så koster de andre noen få hundrelapper.

Har slipper også da:-)

Er mann:-)

Skrevet

Jeg har mange par løpesko til over 1000 kroner. Etter et par års bruk skifter de status fra løpesko til tursko. Men jeg har ikke hjerte til å kaste fullt brukbare sko.

Ellers går det i billigsko kjøpt på "Din sko" og "Økonomisko", veldig få til over 200 kroner.

Har ca. 20 par vanlige sko inkl. vintersko/støvletter.

Skrevet

He-he! Talte ikke med gummistøvler, joggesko og sånn.

Dessuten har du sagt jeg ikke skal bruke de gamle joggeskoene, og jeg gjør alltid som du sier ;-)

Så du venter på feriepengene så du kan kjøpe deg flunkende nye joggesko og sette i gang for fullt?

Mrs. Wallace
Skrevet

Hmm...tenke:

3 par hverdagssko, 2 par pensko, 2 par sandaler , 2 par joggesko, 1 par turstøvler, 1 par støvletter.

Det var sannelig ikke stort. Trenger å handle litt sko, tro jeg...

mil1365380270
Skrevet

Så du venter på feriepengene så du kan kjøpe deg flunkende nye joggesko og sette i gang for fullt?

Eeeeeeekkel Babette! Det kan jeg ikke svare ja på :-(

Men jeg har faktisk tenkt å kjøpe meg nye tursko. Vet bare ikke hva slags ennå. Kanskje en mellomting mellom jogge- og fjellsko, hikers, er det det det heter? :-)

mil1365380270
Skrevet

Eeeeeeekkel Babette! Det kan jeg ikke svare ja på :-(

Men jeg har faktisk tenkt å kjøpe meg nye tursko. Vet bare ikke hva slags ennå. Kanskje en mellomting mellom jogge- og fjellsko, hikers, er det det det heter? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...