Osiris Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Tør ikke telle.... Var en gang avdelingsleder på en skobutikk og fikk en god del par, i tillegg til at det ble veldig fristende å kjøpe. Dette er mange år siden. men jeg har ikke hjerte til å kaste alle litt spesielle sko som er helt fine enda. Som for eksempel svarte pumps med hvite store prikker. Brukt kun to ganger..... 0 Siter
Babette Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Eeeeeeekkel Babette! Det kan jeg ikke svare ja på :-( Men jeg har faktisk tenkt å kjøpe meg nye tursko. Vet bare ikke hva slags ennå. Kanskje en mellomting mellom jogge- og fjellsko, hikers, er det det det heter? :-) Sånne tunge traktorer? Men jeg vil jo helst at du begynner å løpe. Når jeg løper, skal alle andre løpe. Når jeg har funnet lykken, skal alle andre finne den på samme måte. Enkel livsfilosofi, ike sant? Jeg kan løpe bak deg med en lang fiskestang med en saftig pizza på, hengende foran deg. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 sånn lett tilgjengelig har jeg ca 30 par. med mindre det er til spesielle ting så kjøper jeg skjeldent sko til over 1000 kr. ligger vel på rundt 200-800kr. skulle gjerne hatt enda flere, er jo så mange fine =D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg tror ikke jeg tør å telle en gang. Men tror jeg vartfall har 4 støvletter, 2 par joggesko, 2 par sandaler, 1 par roller blades (om det teller), 4 par vanlig sko, 3 par finsko, støvler, tøfler.. uff, nei.. nå vil jeg ikke telle mer. MEN jeg er på jakt etter noen sko til å bruke til hverdags & nye finsko! Jeg elsker å shoppe sko! Men har aldri kjøpt noen til over 1000kr (uten om roller blades d =) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Sånne tunge traktorer? Men jeg vil jo helst at du begynner å løpe. Når jeg løper, skal alle andre løpe. Når jeg har funnet lykken, skal alle andre finne den på samme måte. Enkel livsfilosofi, ike sant? Jeg kan løpe bak deg med en lang fiskestang med en saftig pizza på, hengende foran deg. Huff, løper ikke i drømme en gang ;-) Burde kanskje kjøpe joggesko som ikke er så dyre, og bruke de på tur? Stiv såle er slitsomt å gå med. 0 Siter
Babette Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Huff, løper ikke i drømme en gang ;-) Burde kanskje kjøpe joggesko som ikke er så dyre, og bruke de på tur? Stiv såle er slitsomt å gå med. Jeg tror det er lurt å investere i ordentlige sko selv om man "bare" skal gå. Med feil sko kan man få vondt både i rygg, knær og hofter. Jeg vil anbefale joggesko med demping, altså at de "gynger" eller fjærer litt. Luftputer eller gele, alt ettersom. Men de trenger ikke være i 1000 kroners-klassen til gåbruk. Snakk med ekspeditøren i sportsbutikken. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg tror det er lurt å investere i ordentlige sko selv om man "bare" skal gå. Med feil sko kan man få vondt både i rygg, knær og hofter. Jeg vil anbefale joggesko med demping, altså at de "gynger" eller fjærer litt. Luftputer eller gele, alt ettersom. Men de trenger ikke være i 1000 kroners-klassen til gåbruk. Snakk med ekspeditøren i sportsbutikken. Har sikkert kommet noe nytt før jeg kommer meg så langt, ikke sikkert man kaller det joggesko lenger, en gang. Kanskje de bare selger en slags magnetiske sokker som justerer seg etter ladingen i bakken, og dytter foten din opp? ;-) 0 Siter
Gjest treutiger Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Har 24 sko, dvs si 12 par. Antall sko omtales kun som antall par. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har nok 15-20 "kurante" skopar, men bruker bare et lite utvalg. Det verste er at mange er nesten ubrukte, først og fremst fordi jeg har funnet ut at de gnager eller klemmer eller på en eller annen måte passer dårlig - kort tid etter jeg har kjøpt dem. Og alle koster fra 700-800 kroner og oppover. Mannen min har gitt meg opp på det området, og jeg prøver å skjerpe meg. 0 Siter
Babette Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Har sikkert kommet noe nytt før jeg kommer meg så langt, ikke sikkert man kaller det joggesko lenger, en gang. Kanskje de bare selger en slags magnetiske sokker som justerer seg etter ladingen i bakken, og dytter foten din opp? ;-) Enten det, eller så kan du kjøpe noen greier på TV-shop som trener kroppen din mens du sløver på sofaen. 0 Siter
Gjest skofusseline Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Har 24 sko, dvs si 12 par. Antall sko omtales kun som antall par. Nei, her skal ikke folk med et ben forskjellbehandles, tenk! 0 Siter
Velouria Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har klart å kvitte meg med en del sko nå i flyttingen, har rett og slett i lagringsplass.. Nå har jeg 10-12 par, billigste koster ca 500, joggesko på salg, og dyreste er vel 2600,- tror jeg. Jeg kjøper ikke sko så ofte, men kjøper kvalitet når jeg først kjøper og da flyr kronene fort. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg elsker sko, og sist gang jeg telte (eller talte heter det kanskje?) så hadde jeg 64, dette inkluderer joggesko og sandaler. De dyreste koster 2500kr 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ikke så mange..Har verken plass eller råd tilå samle sko..:-o Jeg er jente og har noe sånt som: -3 par pyntelige innesko (som lå mellom et par hundringser og en tusing) -1 par vinteterboots (ca 1200) - 2 par doc martens..(ca 700?) - 1 par spisse støvletter (ca 500) - 1 par sandaler (ca 800) - 1 par vanlige, halvhøye mellomsesong sko ( ca 500) - 2 par sommersko, ett anstendig og et med mye lær, snøring og dill..(meget rimelige) Altså haqr jeg 11 par. Det er vel det, ved siden av tøfler og skisko og sånn.. Her i huset er det fyren som er sko interssert. Han har flere, trenyere og dyrere sko en meg. :-) 0 Siter
Babette Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ikke så mange..Har verken plass eller råd tilå samle sko..:-o Jeg er jente og har noe sånt som: -3 par pyntelige innesko (som lå mellom et par hundringser og en tusing) -1 par vinteterboots (ca 1200) - 2 par doc martens..(ca 700?) - 1 par spisse støvletter (ca 500) - 1 par sandaler (ca 800) - 1 par vanlige, halvhøye mellomsesong sko ( ca 500) - 2 par sommersko, ett anstendig og et med mye lær, snøring og dill..(meget rimelige) Altså haqr jeg 11 par. Det er vel det, ved siden av tøfler og skisko og sånn.. Her i huset er det fyren som er sko interssert. Han har flere, trenyere og dyrere sko en meg. :-) Har ikke laguna joggesko? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Har ikke laguna joggesko? Nope! Her jogges det ei! Faktisk, joggesko står ganske høyt oppe på den listen over ting jeg ikke vil bli funnet død i en grøft med..;-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ikke videre opptatt av sko her nei Skal vi se...1 par skogsstøvler (brukes bla. på fisketurer) 1 par skoletter (de blir vel litt for varme snart) 1 par sko/skolett (brukes nesten daglig) 1 par pensko (svarte, ligger i skapet og støver ned) Hmmm...har ikke sandaler eller noe, ikke gummistøvler, kanskje noen gamle støvletter i garasjen... det burde bli en ca 4 par det da. Husker ikke hva skogsstøvlene kostet i sin tid, men det ene paret med skoletter kostet en 350.- kr. på salg så da tror jeg nesten det må være de dyreste, jeg. 0 Siter
Babette Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Nope! Her jogges det ei! Faktisk, joggesko står ganske høyt oppe på den listen over ting jeg ikke vil bli funnet død i en grøft med..;-) Hehe, jeg har deg ikke mistenkt for å jogge, men joggesko kan jo brukes til mer enn det. Går du ikke tur langs Akerselva heller? Nåja, kanskje den turstien ikke eksisterer lenger, for alt jeg vet. Jeg husker den som koselig, og man kunne gå helt opp til Maridalsvannet (?). 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hehe, jeg har deg ikke mistenkt for å jogge, men joggesko kan jo brukes til mer enn det. Går du ikke tur langs Akerselva heller? Nåja, kanskje den turstien ikke eksisterer lenger, for alt jeg vet. Jeg husker den som koselig, og man kunne gå helt opp til Maridalsvannet (?). Går mye tur langs akerselva..(men i sandaler eller sko..;-)) Turstien er borte her og der, men om man klarer å navigere seg rundt opp med Rockwool, går den uavbrutt fra Nydalen til Stilla.. Hyggelig tur det. Litt leit at Stilla har blitt så fryktelig kjent og påfølgende stappfull.. Vet nesten ikke hvor man skal legge badetur og piknikk i år:-I Men det ligger nå et par fine steder litt nedenfor, som en kan få om en er litt tidlig på. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hehe, jeg har deg ikke mistenkt for å jogge, men joggesko kan jo brukes til mer enn det. Går du ikke tur langs Akerselva heller? Nåja, kanskje den turstien ikke eksisterer lenger, for alt jeg vet. Jeg husker den som koselig, og man kunne gå helt opp til Maridalsvannet (?). Og : Jada, veien videre fra Stilla til maridalsvannet er helt fin og ferdbar.. En kan også gå/sykle rundt hele greia, men da må en ta bilveien ned igjen.. Glemte å si det, jeg går vanligvis ikke lenger enn til Stilla. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.