Gå til innhold

Hvor mange sko har dere?

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Skal forsøke å huske på den anbefalingen :-)

Jeg tror ikke jeg er yngre enn f.eks deg...?

"..................................."

Yngre enn meg, nei!? Det er nesten ikke mulig det. Det måtte være eldre det var snakk om ;O)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tootsieroll1365380854

13

• Babette

11

• mil1365380270

9

• laguna1365380434

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Tootsieroll1365380854
Skrevet

LOL

Eneste jeg klarte å koble med "kabler"... ;)

Men da har jeg lært noe nytt i dag. Kabelsko. Tror jeg skjønner hva det er og.

Dere to, altså!

*skrattler!*

Skrevet

Jeg har:

Seks par vintersko av forskjellig slag.

Tre par pensko

Tre par step-in sko

Ett par vår/høst sko

Fire par sandaler

To par joggesko

Ett par skisko

Det blir 20 par sko det.

De billigste har jeg nok fått for en hundrelapp. Jeg kjøper sjelden sko for mer enn 500-600 kroner, så der har du nok prisen på de dyreste parene.

Skrevet

Jeg har rundt 25 par og da kastet jeg mange i vinter. De billigste koster vel rundt 300, de dyreste litt over 1000-lappen.

Skrevet

Skaviseeee... har ikke helt oversikt, men har dansesko, bunadsko, to par aerobicsko, joggesko, og fem par til. Og marsstøvler.

Oi, den opptellingen har jeg ikke tatt før!

Skrevet

Nope! Her jogges det ei!

Faktisk, joggesko står ganske høyt oppe på den listen over ting jeg ikke vil bli funnet død i en grøft med..;-)

Hi hi, jeg kan ikke forestille meg deg i joggesko. Men jeg har aldri hatt et par joggesko selv heller. Noe så grusomt ;o)

Skrevet

40-50? Nå tok jeg et overslag med 10 i den ene gangen, 10 i den andre, kanskje 5 i skapet og 10 på loftet. Mulig det er flere.

Bruker og bruker... Halvparten har jeg brukt mer enn en gang, noen nesten hver dag.

De dyreste har vel ligget på 15-1600,- Ingen veldig billige, de må være gode å gå i og det må være skinn.

Er så mange fine sko nå, skulle ønske jeg bare kunne kjøpe de jeg fikk lyst på *sutre*

Jente :-)

Jeg er enig med deg at det er mange fine sko nå *sikle*. Jeg må forbi en skoforretning nesten hver dag og jeg tør ikke kikke inn i vinduet ;o)

Skrevet

2 par penstøvletter, et av de med totalt umoderne og håpløs såle.

1 par sorte høyhelte pensko.

1 par vinterstøvletter, halvhøye med snøring og glidelås på innersiden.

1 par fjellstøvler

1 par skikkelig tur/joggesko

2 par joggesko av "gate-typen"

2 par sorte gode sandaler (ecco og sholl)

1 par finsandalslippers i skinn

1 par marsjstøvler

1 par Marc Bohan "spasersko".

1 par joggeskoslippers til hagebruk

1 par adidasslippers, i bruk som tøffel.

15 par da... Dyreste er fjellstøvlene (1000-1500 ca), men så er de gode også! :-)

Oi... plutselig kom jeg på at jeg og har mange flere sko! Et par Grethe Waits-sandaler, og et par Spotec-sandaler, slipperser, skisko, slalomsko, og en haug med sandaler og ....

ikke rart det er fullt i boden hos oss!

Skrevet

Jeg har vel rundt 20 par, men bruker bare noen få av dem. Finner jeg et par sko jeg liker, bruker jeg det omtrennt daglig til de er utslitt. Jeg har hatt bunadsskoene mine i 18 år, og finskoene omtrent like gamle (bruker de så lite). Finskoene kommer jo på mote igjen med noen års mellomrom; det er da også ganske tidløse.

Skrevet

Jeg har vel rundt 20 par, men bruker bare noen få av dem. Finner jeg et par sko jeg liker, bruker jeg det omtrennt daglig til de er utslitt. Jeg har hatt bunadsskoene mine i 18 år, og finskoene omtrent like gamle (bruker de så lite). Finskoene kommer jo på mote igjen med noen års mellomrom; det er da også ganske tidløse.

Ser at omtrent står med 2 n'er. Begynn nå ikke med det dere også, for det feil!

mil1365380270
Skrevet

Jeg er enig med deg at det er mange fine sko nå *sikle*. Jeg må forbi en skoforretning nesten hver dag og jeg tør ikke kikke inn i vinduet ;o)

Hi-hi! Ja, det er alltid minst 4 par det kunne vært kjekt å ha ;-) Men jeg er flink, jeg går forbi. I verste fal scanner jeg tilbudshyllen, men i år har det blitt med det. Til nå ;-)

Skrevet

Oi... plutselig kom jeg på at jeg og har mange flere sko! Et par Grethe Waits-sandaler, og et par Spotec-sandaler, slipperser, skisko, slalomsko, og en haug med sandaler og ....

ikke rart det er fullt i boden hos oss!

Ah...skiskoa glemte jeg! Og gummistøvlene! Og Telemarksskiskoa...

Har full bod vi også ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Hi hi, jeg kan ikke forestille meg deg i joggesko. Men jeg har aldri hatt et par joggesko selv heller. Noe så grusomt ;o)

Joggesko er ikke kult nei..

På barn og på tenåringsgutter, men noe så lite damete og raft a gitt..;-)

Skrevet

Pøh! Jåledoller!

Jeg skal løpe rett på dere begge, med slim og sikkel smørt ut over haka.

Skrevet

Pøh! Jåledoller!

du klarer nok ikke å løpe fra meg da ;o)

Skrevet

du klarer nok ikke å løpe fra meg da ;o)

Det kan du nok ha rett i. Vi får ta et race langs elva med laguna som målstolpe på syltynne, høye hæler.

laguna1365380434
Skrevet

Pøh! Jåledoller!

*lol* :-D

Skrevet

Det kan du nok ha rett i. Vi får ta et race langs elva med laguna som målstolpe på syltynne, høye hæler.

hihi, ja du vinner hvis vi tar elva oppover. Bakken opp til høneslovisas hus tror jeg ikke jeg greier i det hele tatt :o) Men der hadde kanskje du hatt problemer også.

Skrevet

Joggesko er ikke kult nei..

På barn og på tenåringsgutter, men noe så lite damete og raft a gitt..;-)

Jeg fatter ikke at hunkjønn over tjue bruker slike sko jeg. Det er da mange sko som er bedre å ha på seg og som ser mye bedre ut, Ecco, dr.Martens osv.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Tja, la meg tenke etter. Jeg har to par "dagligsko", et par fjellstøvler som også fungerer som vintersko, to par joggesko, tre par pensko, tre par sandaler, tøfler (teller det med?), ballettsko (teller det med?), et par høye støvletter, skisko (teller det med?) og skal snart ut og kjøpe mere sko.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...