Gå til innhold

Legionella i Trondheim også

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

De tror han ble smittet i dusjen sin.

Gjest fregnefjes
Skrevet

De tror han ble smittet i dusjen sin.

Dette er skummelt.veit aldri når du kan få det.Jeg jobber å et hotell i Trondheim og vi vasker dusjhodene ofte og skurer dem for å forsikre oss.

Gjest papirtiger
Skrevet

Dette er skummelt.veit aldri når du kan få det.Jeg jobber å et hotell i Trondheim og vi vasker dusjhodene ofte og skurer dem for å forsikre oss.

Så lenge hotellet har tilstrekkelig varme på varmtvannstanken er det ingen fare.

Man kan spare på seg legionella ;)

Skrevet

Sitter og lurer på hvor hen det er blokkleiligheter på Lerkendal? Var der i går, og det er jo bare firemannsboliger bort forbi stadion, i alle fall... må over rundkjøringa på andre siden da, eller er det Tempe de mener?

Skrevet

Sitter og lurer på hvor hen det er blokkleiligheter på Lerkendal? Var der i går, og det er jo bare firemannsboliger bort forbi stadion, i alle fall... må over rundkjøringa på andre siden da, eller er det Tempe de mener?

Det er blokkleiligheter i Klæbuveien like sør for Lerkendal. Mellom Lerkendal Stadion og retning Sorgenfri (hvor bussene står) om du forstår hva jeg mener.

Skrevet

Det er blokkleiligheter i Klæbuveien like sør for Lerkendal. Mellom Lerkendal Stadion og retning Sorgenfri (hvor bussene står) om du forstår hva jeg mener.

Ja, selvsagt. Koblet ikke at det var Lerkendal, er jo rett nedfor NTNU det... :-o

Bra det er sommerferie nå, ferdes ikke så mye der da.

Skrevet

Ja, selvsagt. Koblet ikke at det var Lerkendal, er jo rett nedfor NTNU det... :-o

Bra det er sommerferie nå, ferdes ikke så mye der da.

Det er noen blokker enda lengre sør i Klæbuveien også. Nærmere Sorgenfri, men jeg vet ikke hvilket av de blokkområdene dette gjelder.

Skrevet

Det er noen blokker enda lengre sør i Klæbuveien også. Nærmere Sorgenfri, men jeg vet ikke hvilket av de blokkområdene dette gjelder.

Jeg gikk fra Sorgenfri og til NTNU for noen dager siden. Ikke blitt syk enda :P

Har ei gammel tante som bor like over Sorgenfri, men tror hun er "safe" også...

;o)

Skrevet

;o)

Helt sikkert dusjhodet i hans leilighet, eller noe sånt. For sikkerhets skyld så har jeg vært og kloret min mors dusj.

Skrevet

;o)

Heter hun Monica? ;)

Skrevet

Hehe... nei :) Hun heter Anna.

Å, jeg som trodde at alle hermet etter 'a når 'a gikk på torget. ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Å, jeg som trodde at alle hermet etter 'a når 'a gikk på torget. ;)

og sånn svaier hatten og hatten svaier sånn.....

*synger med og veiver med armene*

:-)

Skrevet

og sånn svaier hatten og hatten svaier sånn.....

*synger med og veiver med armene*

:-)

*fnis*

Ja... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...