Dorthe Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Da må det være meg, jeg har tulla lenge med deg på msn;) Neiheiei, det er ikke deg nei. Tviler på at du har den spesielle seksuelle preferansen ;o) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Neiheiei, det er ikke deg nei. Tviler på at du har den spesielle seksuelle preferansen ;o) Ånei - her går det bare på misjonær, med lyset avslått:-) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Neiheiei, det er ikke deg nei. Tviler på at du har den spesielle seksuelle preferansen ;o) NEI!! Ikke si hva det er! Jeg vil ikke vite det! *lurer på om omvendt psykologi funker på Dorthe* 0 Siter
amber sun Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg har også bare kjentfolk på lista. Ja og så Amber, da ;O) *vinker til Amber* *vinker tilbake* Vi må ta en skravle-feste-kveld en gang i sommer, men det får bli senere siden ferien står for døren. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 *vinker tilbake* Vi må ta en skravle-feste-kveld en gang i sommer, men det får bli senere siden ferien står for døren. Det er jeg HELT med på!! *gleder seg allerede* 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 NEI!! Ikke si hva det er! Jeg vil ikke vite det! *lurer på om omvendt psykologi funker på Dorthe* Nei, jeg har blokkert fyren, jeg synes han var pervo. Hihi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.