Gå til innhold

Dagens gode gjerning.

Anbefalte innlegg

Gjest Omtenksomt?
Skrevet

I dag sendte jeg blomster til en venn, (jeg liker godt)jeg har hatt god kontakt med han siden mars.

Nå er han sykmeldt fordi han er sliten (pappan hans er veldig syk, og ligger på sykehus).

Har ikke snakka med han på lenge, men da jeg snakket med hanpå msn tidligere i var det tydlig at det ikke var samme sprudlende gutten jeg snakket med tidligere.

Lite prat var det i han også, men jeg fikk så vondt av han at jeg like godt sendte en blomster. Med påskriften:

"håper dette er en liten oppmuntring".

I ettertid tenker jeg kanskje at det var dumt å bry seg, men vil så gjerne han skal vite at jeg vil han godt.

Var det dumt eller lurt?

Skrevet

Jeg synes det var veldig pent gjort av deg jeg.

Det å vise omsorg er bra.

En oppmuntring i en vanskelig tid må jo være veldig godt å få.

hjertebarnet
Skrevet

Det syns jeg var veldig hyggelig av deg. Tenk om flere gjorde som deg, da hadde verden blitt et bedre sted å leve i!

Skrevet

Det er aldri dumt å bry seg om andre. Som sagt, det er stor forskjell på å bry seg om, og det å bry seg med.

Fint du viser at du bryr deg!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Skal ha deg i minne, jeg, neste gang en venn har det vanskelig :o)

Skrevet

Kan ikke skjønne at dette var dumt.

Nå er ikke jeg spesielt opptatt av å få blomster, men i en slik setting, så hadde jeg satt pris på en slik oppmerksomhet.

Gjest Omtenksom
Skrevet

Kan ikke skjønne at dette var dumt.

Nå er ikke jeg spesielt opptatt av å få blomster, men i en slik setting, så hadde jeg satt pris på en slik oppmerksomhet.

Takk for det!

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...