Gjest Omtenksomt? Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 I dag sendte jeg blomster til en venn, (jeg liker godt)jeg har hatt god kontakt med han siden mars. Nå er han sykmeldt fordi han er sliten (pappan hans er veldig syk, og ligger på sykehus). Har ikke snakka med han på lenge, men da jeg snakket med hanpå msn tidligere i var det tydlig at det ikke var samme sprudlende gutten jeg snakket med tidligere. Lite prat var det i han også, men jeg fikk så vondt av han at jeg like godt sendte en blomster. Med påskriften: "håper dette er en liten oppmuntring". I ettertid tenker jeg kanskje at det var dumt å bry seg, men vil så gjerne han skal vite at jeg vil han godt. Var det dumt eller lurt? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg synes det var veldig pent gjort av deg jeg. Det å vise omsorg er bra. En oppmuntring i en vanskelig tid må jo være veldig godt å få. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det syns jeg var veldig hyggelig av deg. Tenk om flere gjorde som deg, da hadde verden blitt et bedre sted å leve i! 0 Siter
Moraki Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det er aldri dumt å bry seg om andre. Som sagt, det er stor forskjell på å bry seg om, og det å bry seg med. Fint du viser at du bryr deg! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Skal ha deg i minne, jeg, neste gang en venn har det vanskelig ) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Kan ikke skjønne at dette var dumt. Nå er ikke jeg spesielt opptatt av å få blomster, men i en slik setting, så hadde jeg satt pris på en slik oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest Omtenksom Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Kan ikke skjønne at dette var dumt. Nå er ikke jeg spesielt opptatt av å få blomster, men i en slik setting, så hadde jeg satt pris på en slik oppmerksomhet. Takk for det! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.