Gå til innhold

Har dere lagt dere?

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Har ikke lyst til å legge meg, og er på Wiperavvenning, så jeg kjeder meg litt. Lurer på om det er noe vits i å sitte her og vente på nye innlegg, eller om jeg bare skal hoppe til køys...

tigertrollet
Skrevet

Før du legger deg kan du fortelle hva wiperavvenning er sånn at jeg slipper å ligge å gruble på det:o)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Før du legger deg kan du fortelle hva wiperavvenning er sånn at jeg slipper å ligge å gruble på det:o)

hehe, nå kan du gruble, nå ;O) M.Angelica vet...

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hva er Wiperavvenning?

Wiper er et kjempedustete idiot drittaspill som finnes på sol.no ;O)

Skrevet

Jeg har ikke lagt meg, hadde vært kult med noen morsomme innlegg her... :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ja, det hadde det, men jeg kommer liksom ikke på noe heller...

Har en vits jeg hørte i helga:

Nordlenningen sa til kjerringa han traff på vidda: "Hei, ska vi pule?" "Neeei, æ hadde no ikke tænkt det...." svarte hun. "Men no har du overtalt mæ!"

Sikkert ikke det samme å lese den som å høre den, men jeg ler så jeg griner hver gang! ;O)

Gjest bebba
Skrevet

Hva er morsomme innlegg?

Skrevet

Nordlenningen sa til kjerringa han traff på vidda: "Hei, ska vi pule?" "Neeei, æ hadde no ikke tænkt det...." svarte hun. "Men no har du overtalt mæ!"

Sikkert ikke det samme å lese den som å høre den, men jeg ler så jeg griner hver gang! ;O)

Hihih... :)

Jeg ler jeg, men jeg er kanskje overtrøtt... ;)

Litt sånn som vestkantfyren som traff en same på bensinstasjonen. "Heisann, kul scooter du har!"

"Nei," sa samen, "han e ikke kul, han e krønn!"

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Litt sånn som vestkantfyren som traff en same på bensinstasjonen. "Heisann, kul scooter du har!"

*lol*

Skrevet

Hva er morsomme innlegg?

Alt som er interessant å engasjere seg i. :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Alt som er interessant å engasjere seg i. :)

Trenger ikke være så himla interessant heller, spør du meg. Jeg er lett å please ;O)

tigertrollet
Skrevet

Hehehe!:o)

Skrevet

Trenger ikke være så himla interessant heller, spør du meg. Jeg er lett å please ;O)

Engasjerer meg lett i fjoll & fjas på denne tiden av døgnet, jeg. :)

tigertrollet
Skrevet

*flirer høyt*

Skrevet

*flirer høyt*

Hihi...

Nå får jeg vel mange sinte innlegg mot meg i morgen. Det er vel ikke helt pk å gjøre narr av samer. ;)

tigertrollet
Skrevet

Hihi...

Nå får jeg vel mange sinte innlegg mot meg i morgen. Det er vel ikke helt pk å gjøre narr av samer. ;)

jeg er nordnorsk, selv om jeg ikke er same, så jeg skal forsvare deg hvis du får bråk!

*viser frem fjernkontrollen til TVn (som var det nærmeste våpenet jeg fant)*

Skrevet

jeg er nordnorsk, selv om jeg ikke er same, så jeg skal forsvare deg hvis du får bråk!

*viser frem fjernkontrollen til TVn (som var det nærmeste våpenet jeg fant)*

hihi, takk!

Håper den fjernkontrollen er stor og fryktinngytende!

(Hvis ikke er jeg det!)

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...