Gjest synesjeg Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg hadde i hvert fall feid over henne for å se om det sto til liv og om hun var hårutrustet (da hadde jeg droppet overfeiinga), og tatt det derfra. Fjortisholdninger. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Har hun rødt hår? I så fall kan du overraske henne med et bedre måltid joikaboller, en hushjelp faller for menn som viser tiltakslyst. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 God natt nå legger jeg meg. Seriøst, klokka er snart to. Hm, du hadde virkelig kledd deg i fåreklær for denne tråden ;-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Har hun rødt hår? I så fall kan du overraske henne med et bedre måltid joikaboller, en hushjelp faller for menn som viser tiltakslyst. Han er skallet;) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Feier over henne. Det ligger innenfor tjenesteomfanget til enhver hushjelp med respekt for seg selv og sitt yrke. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Feier over henne. Det ligger innenfor tjenesteomfanget til enhver hushjelp med respekt for seg selv og sitt yrke. Feie over ham, hmmmmmm, jaja i våre tider så. 0 Siter
Freya Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Hm, du hadde virkelig kledd deg i fåreklær for denne tråden ;-) Men skinnfellen falt av sånn halvveis uti. 0 Siter
Gjest syns nå jeg Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Fjortisholdninger. Du er gretten og kjedelig 0 Siter
Gjest synesjeg Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du er gretten og kjedelig Det kan du gjerne synes, hvis du ikke klarer å mobilisere noen som helst kritiske holdninger til voksne menn, hvis meningsterror bidrar til at 12-13 årige jenter skammer seg over at det vokser ut hår i underlivet deres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.