Gå til innhold

nærmest en FU: Noe annet om toaletter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på seminar i Oslo i går - og i pausen skulle alle på do omtrent - og det var bare to avlukker der. Da det ble min tur ser jeg det var skikkelig "bremsespor" i toalettet - litt over vannkanten. Hva gjør man?'

Man vet at det sikkert er den foran som ikke har vasket - og så ser man seg rundt etter toalettbørsten - -skrekk og gru - det finnes ingen!

Den som står i køen bak, vil jo da tro det er dine spor....så hva faan....

Det jeg gjorde var:

Jeg tok MASSE papir og vasket det bort - brukte nærmest hånda som toalettbørste - kom ikke bort i noe (kjenner jeg blir kvalm av å skrive til og med) - -og så gikk jeg på do - og vasket meg VELDIG på hendene etter på - -det var jo ikke vask inne på avlukket - -

ÆÆ

Hva hadde du gjort? - bare "driti" i det`?

;)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• IngenLurerDenneGutten

5

• mil1365380270

4

• Soria

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

mil1365380270
Skrevet

Har faktisk gjort det samme som deg. Det burde stå børste og såpe på alle toaletter!

Gjest Wer bist du?
Skrevet

snudd i døra og funnet en annen dass. Bare tanken på å begynne å vaske andres dritt...ROOOOLF!!

Gjest Netto
Skrevet

Jeg ville bare gått på do som vanlig, og ikke skjenket det en tanke. Aldri om jeg ville begynt å vaske nede i doen etter andre, for at det skulle være reint før jeg selv skulle bidra med mitt. Kanskje jeg hadde dratt et par ekstra ganger i snora først.

Skrevet

Jeg ville bare gått på do som vanlig, og ikke skjenket det en tanke. Aldri om jeg ville begynt å vaske nede i doen etter andre, for at det skulle være reint før jeg selv skulle bidra med mitt. Kanskje jeg hadde dratt et par ekstra ganger i snora først.

Jeg prøvde å trekke ned - men det satt klistra fast....du hadde ikke vært redd den bak skulle tro det var din dritt, altså? - hehe, -på et Designer-seminar - i Oslo - fullt med kule folk med assymetrisk hårsveis, briller og rare sko`? :)

Gjest tlippa
Skrevet

eehh,jeg hadde garantert _ikke_tenkt på å vaske etter andre engang!!!

Skrevet

snudd i døra og funnet en annen dass. Bare tanken på å begynne å vaske andres dritt...ROOOOLF!!

Det var LLLLLAAAAAANG kø og jeg MÅTTE tisse! :()

Ørkenvandreren
Skrevet

He-he,

Jeg er redd jeg hadde gjort som deg, for ikke å fremstå som den som hadde lagt igjen "morroa".

Skrevet

eehh,jeg hadde garantert _ikke_tenkt på å vaske etter andre engang!!!

Så da fikk de bak deg heller tro det var deg? :)

Skrevet

He-he,

Jeg er redd jeg hadde gjort som deg, for ikke å fremstå som den som hadde lagt igjen "morroa".

Ikke sant? Det må jo være noe galt med sånne som oss - hehe

Gjest blomsterløk
Skrevet

Har vel i grunn gjort det samme som deg.

Hadde bare vært _så flaut_ og de hadde trodd det var jeg som hadde lagt igjen dritten.

.....)))))

mil1365380270
Skrevet

Det var LLLLLAAAAAANG kø og jeg MÅTTE tisse! :()

Også tenker man på hva som skjer med bakteriene som flyr opp, når tisset treffer.... *urgh*

Gjest Netto
Skrevet

Jeg prøvde å trekke ned - men det satt klistra fast....du hadde ikke vært redd den bak skulle tro det var din dritt, altså? - hehe, -på et Designer-seminar - i Oslo - fullt med kule folk med assymetrisk hårsveis, briller og rare sko`? :)

Næh, slikt skjer jo, JEG kunne da heller ikke vite at det var personen foran meg i køa som hadde gjort det? Gikk du virkelig å skulte bort på den personen resten av dagen og tenkte: "Hun bæsja jammen mye" ("og vaska ikke opp etter seg uten dobørste"?) Ærlig talt, alle går da på do og gjør sitt, og hvis ikke det er skitten og søl UTENFOR toalettskåla, er det da virkelig ikke så farlig. Jeg hadde glatt tatt sjansen på at noen skulle tro det var meg som faktisk hadde hatt et større ærend på do. Man funderer da ikke over slikt?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det hadde jeg også!

Skrevet

Næh, slikt skjer jo, JEG kunne da heller ikke vite at det var personen foran meg i køa som hadde gjort det? Gikk du virkelig å skulte bort på den personen resten av dagen og tenkte: "Hun bæsja jammen mye" ("og vaska ikke opp etter seg uten dobørste"?) Ærlig talt, alle går da på do og gjør sitt, og hvis ikke det er skitten og søl UTENFOR toalettskåla, er det da virkelig ikke så farlig. Jeg hadde glatt tatt sjansen på at noen skulle tro det var meg som faktisk hadde hatt et større ærend på do. Man funderer da ikke over slikt?

Jeg hæler ikke å sette meg på et sånt toalett - det kan jo skvette vann borti driten og opp på meg.....iiiiiiiiiiii

Skrevet

Også tenker man på hva som skjer med bakteriene som flyr opp, når tisset treffer.... *urgh*

NEMLIG! :)

Skrevet

Har vel i grunn gjort det samme som deg.

Hadde bare vært _så flaut_ og de hadde trodd det var jeg som hadde lagt igjen dritten.

.....)))))

Men sant skal sies: "jeg husker ikke personen som kom ut fra toalettet før meg - så de etter hadde nok ikke husket meg heller - hihi

Skrevet

Det ville jeg da ALDRI ha gjort, vasket en annens bæsj?!

Ærlig talt, jeg blåser vel i det, om andre tror det er meg eller en annen. Alle vettuge mennesker vet da at det kan være hvem som helst sin bæsj, ikke nødvendigvis sistnevnte.

Skrevet

Det der har jeg opplevd også, flisa. Og løste det med å høyt fortelle nestemann om forrige som ikke hadde gjort rent etter seg.

Og dermed tenkte garantert nestemann; Hmm...hvorfor brukte hun så mye tid på å forklare bremsesporene? Bortforklaring!!!

It's a no win situation, vettu :)

Skrevet

Det ville jeg da ALDRI ha gjort, vasket en annens bæsj?!

Ærlig talt, jeg blåser vel i det, om andre tror det er meg eller en annen. Alle vettuge mennesker vet da at det kan være hvem som helst sin bæsj, ikke nødvendigvis sistnevnte.

Da er ikke jeg vettug - greit å vite! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...