Gå til innhold

nærmest en FU: Noe annet om toaletter.....

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Når vi ferierer er vi slutta å kjøre innom Oslo.

Dusjer og dasser på campingene der er helt jævlige. Ekeberg er verst.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• IngenLurerDenneGutten

5

• mil1365380270

4

• Soria

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

mariaflyfly
Skrevet

*ROFL* Nå måtte jeg lukke kontordøra for ikke å forstyrre de andre!

Synes jeg ser deg!!! :D

Lips1365380508
Skrevet

Men sant skal sies: "jeg husker ikke personen som kom ut fra toalettet før meg - så de etter hadde nok ikke husket meg heller - hihi

Der ser du ;) Da trengte du vel ikke å gjøre noen ting;)

Har selv opplevd det, og tenkt på å gjøre det samme. Til og med hos "kjente folk". Da er det i hvert fall flaut. (hvis de har kost så vasker jeg det med kost, men ikke ellers)

Men vet du hva jeg gjør når jeg ser slikt? Skynder meg å tisser, blir ferdig så fort som mulig altså, slik at de skal tenke, nei, det var ikke henne, hun var jo så kjapp ;) hihi...

Vet ikke om det funker, men jeg bryr meg ikke om sånt lenger. Gjorde det før, men drit i...

Gjest Ramina
Skrevet

Uahhhaaa!!!

Uff og uff, jeg hadde ikke stukket hånda ned i en "allemannsdass" altså.

Enten hadde jeg gått på do alikavel og dreti i :) hva neste hadde trodd, eller så hadde jeg latt vær å gå på do/funnet meg en annen do.

:I

Gjest togli
Skrevet

*ler*

Minner meg litt om den gangen eldstemann var 3 år gammel og vi to var på do på IKEA.

I avlukket ved siden av oss satt det tydeligvis ei dame og dreit. Lukta ble bare verre og verre.

Treåringen så forferda på meg og laga ei fæææl "drittlukt-grimase". Jeg skjønte at nå kom det snart et :"Æææææsj, for ei bæsjelukt!" eller noe i den dur ut av munnen på henne.

Hun fikk sagt: "Æææææ...." før jeg klarte å stoppe henne. Jeg sa på tegnspråk (uten stemme): "Det er ikke pent å si Æææsj når noen sitter på do!".

Lillemor tok seg sammen og satte opp sitt mest uskyldige fjes og smilte søtt mens hun sa høyt og tydelig med sin søteste stemme: "åååå, det er visst en dame som har bæsjet litt vond lukt her!"

Gjest de små får sagt det!
Skrevet

*ler*

Minner meg litt om den gangen eldstemann var 3 år gammel og vi to var på do på IKEA.

I avlukket ved siden av oss satt det tydeligvis ei dame og dreit. Lukta ble bare verre og verre.

Treåringen så forferda på meg og laga ei fæææl "drittlukt-grimase". Jeg skjønte at nå kom det snart et :"Æææææsj, for ei bæsjelukt!" eller noe i den dur ut av munnen på henne.

Hun fikk sagt: "Æææææ...." før jeg klarte å stoppe henne. Jeg sa på tegnspråk (uten stemme): "Det er ikke pent å si Æææsj når noen sitter på do!".

Lillemor tok seg sammen og satte opp sitt mest uskyldige fjes og smilte søtt mens hun sa høyt og tydelig med sin søteste stemme: "åååå, det er visst en dame som har bæsjet litt vond lukt her!"

:)

Skrevet

*ler*

*he he*

Skrevet

Men hva hadde du gjort hvis bremsesporene var helt nede i bunnen der vannet er?

Hvis det hadde vært kost der, hadde jeg vasket. Men det var det altså ikke.

Hvis det var mye sprøytelakkering i tjukke lag, hadde jeg snudd i døra. Det gjorde jeg en gang på en flyplass. Dæven, det var dritt på setet til og med. Puke.

Hvis det var så lite at jeg hadde orket å sette meg ned selv, ville jeg ikke foretatt meg noe, men passet på å slenge en kommentar til neste besøkende som beviste at jeg var uskyldig.

F. eks. : Det er ikke jeg som har skitnet til dassen, altså!

Eller: Jeg holdt på å snu i døra!

Hvis nestemann ventet rett utenfor og du var rask, må hun vel ha skjønt at du bare pisset og således var uskyldig?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde driti i det. Ikke faen om jeg vasker et offentlig toalett for andres møkk.

Dessuten hadde de forstått at det ikke var meg. For når noen driter lukter man det. Jeg hadde naturligvis ikke driti, jeg hadde latt lokket stå oppe, og jeg hadde brukt så kort tid at kabler hadde vært utenkelig.

Skrevet

*ler*

*LOL* - så det var DERE! hehe

Gjest Simiana
Skrevet

*ler*

Det minnet meg om den gangen lillegutt og jeg satt på bussen og det plutselig seiv en fæl drittlukt forbi nesa mi. Jeg kikket på lillegutt som viste med hele fjeset at han også hadde kjent det. Kommentaren kom høyt og tydelig i det han kikket opp på meg: "Mammaaaa !! Ørrkk... Du har fist."

Skrevet

Det minnet meg om den gangen lillegutt og jeg satt på bussen og det plutselig seiv en fæl drittlukt forbi nesa mi. Jeg kikket på lillegutt som viste med hele fjeset at han også hadde kjent det. Kommentaren kom høyt og tydelig i det han kikket opp på meg: "Mammaaaa !! Ørrkk... Du har fist."

Hehe. Unger kan få sagt det.

Har du sett den TV-reklamen der det sitter en liten gutt i baksetet. Faren kjører, og en kollega av denne setter seg inn foran.

Da kommer det fra baksetet: Er det han som ikke har baller til å ta en eneste avgjørelse?

Gjest togli
Skrevet

*LOL* - så det var DERE! hehe

Oh shit, jeg lurte på om jeg skulle skrive en PS på slutten:"Håper ingen på DOL kjenner seg igjen"

;-)

Gjest togli
Skrevet

*hihi*

Skrevet

Dersom du hadde brukt superkort tid på toalettet, så hadde nok de neste i køen skjønt at du ikke hadde hatt tid til å lage de stripene selv.

Skrevet

Da jeg holdt på med hovedfag og hadde fast lesesalsplass pleide jeg å bruke etasjens handikappdo, siden jeg misliker store flellesdoer hva alle kan høre og lukte hva du nå måtte bedrive der.

En gang jeg skulle på do, møtte jeg en av de mannlige professorene på vei ut døra. Han hadde ikke bare laget bæsjestriper i skåla, men hadde også klart å legge igjen en fin klædd på ringen. Og jeg kunne ikke akkurat late som om jeg ikke visste hvem det var engang.

Etter det brukte jeg den store fellesdoen....

Skrevet

Oh shit, jeg lurte på om jeg skulle skrive en PS på slutten:"Håper ingen på DOL kjenner seg igjen"

;-)

hehe

Skrevet

Da jeg holdt på med hovedfag og hadde fast lesesalsplass pleide jeg å bruke etasjens handikappdo, siden jeg misliker store flellesdoer hva alle kan høre og lukte hva du nå måtte bedrive der.

En gang jeg skulle på do, møtte jeg en av de mannlige professorene på vei ut døra. Han hadde ikke bare laget bæsjestriper i skåla, men hadde også klart å legge igjen en fin klædd på ringen. Og jeg kunne ikke akkurat late som om jeg ikke visste hvem det var engang.

Etter det brukte jeg den store fellesdoen....

Kan du skjønene hvor han hadde (manglen på ) oppdragelsen fra?

Skrevet

Jeg hadde gått rett ut igjen og funnet meg et annet toalett. Jeg hadde i hvert fall ikke vasket om det ikke var en kost der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...