Gå til innhold

nærmest en FU: Noe annet om toaletter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde gått rett ut igjen og funnet meg et annet toalett. Jeg hadde i hvert fall ikke vasket om det ikke var en kost der.

Det var jo bare to toaletter der....og 50 mennesker - Jeg var veldig i tvil og var der inne og funderte så lenge at jeg jo MÅTTE vaske også - hehe

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• IngenLurerDenneGutten

5

• mil1365380270

4

• Soria

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

mil1365380270
Skrevet

Jeg hadde gått rett ut igjen og funnet meg et annet toalett. Jeg hadde i hvert fall ikke vasket om det ikke var en kost der.

Når alternativet er å tisse på vasken foran alle som står i kø, kan man gjøre mye rart. Inkl. å vaske bort dritten etter andre.

Skrevet

Når alternativet er å tisse på vasken foran alle som står i kø, kan man gjøre mye rart. Inkl. å vaske bort dritten etter andre.

Jeg kunne ventet siden jeg er velsignet med en selskapsblære :)

Gjest ofte jada
Skrevet

Det har i alle fall ikke jeg! Jeg må på do hele tiden, særlig når jeg drikker brus eller alkohol... Jeg må prøve å drikke lite om jeg skal et sted der det er mye folk og jeg ikke vet hvor doen er.

mil1365380270
Skrevet

Jeg også, derfor tillater jeg meg å vente lenge med å gå. Straffer seg ofte, så burde nok legge om stilen ;-)

Gjest midia
Skrevet

Da skulle jeg ha lånt den litt forrige helg på teltfesten jeg var.

Måtte vi på do så måtte vi stå i kø en halvtime for å komme inn igjen.

Legger det på minnet at jeg skal spørre deg neste gang.

Skrevet

Jeg hadde nok gjort som deg ja. Hi hi, pinlig situasjon :o)

Gjest Calóni
Skrevet

Ser du har fått mange artige svar her,- hva om du hadde gjort akkurat som du gjorde, tørket vekk sporene, og idet du åpner døra for å gå ut, så kommer hun som var foran deg i køen tilbake igjen, fordi hun har glemt veska si eller lignende på toalettet. Hun titter ned i skåla, den er skinnende ren, og det er -fortsatt- ingen dobørste tilstede (hun lette jo selvsagt desperat etter en selv da hun slapp kablene), og borte ved vasken står en desperat flis og desinfiserer hendene sine. Ville ikke -den- vært pinlig? :P

Gjest Aimabel
Skrevet

Uff! Minner meg om da vi var i Egypt. Etter å ha stått i lang dokø var det endelig min tur. Det var dovakt der som skulle ha noen kroner.Jeg hadde ikke veska med meg.Hun slapp meg inn å sa at jeg måtte komme tilbake etterpå å betale. Da jeg hadde kommet inn og lukket døra fikk jeg helt sjokk. Dassen var nedgriset av dritt. Til og med veggen bak var full! Jeg tuller ikke, det er det værste jeg har sett! Jeg løp ut igjen og kom ikke tilbake med penger :-)

Holdt meg til vi kom på flyet, der var det iallefall papir.

Har hatt det samme problemet som du beskrev men med lukt. En gang jeg måtte på do holdt jeg pusten, og gikk inn på doen selv om den stinket. Det var kjempeflaut da det kom en etter meg som holdt på å miste pusten.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Uff! Minner meg om da vi var i Egypt. Etter å ha stått i lang dokø var det endelig min tur. Det var dovakt der som skulle ha noen kroner.Jeg hadde ikke veska med meg.Hun slapp meg inn å sa at jeg måtte komme tilbake etterpå å betale. Da jeg hadde kommet inn og lukket døra fikk jeg helt sjokk. Dassen var nedgriset av dritt. Til og med veggen bak var full! Jeg tuller ikke, det er det værste jeg har sett! Jeg løp ut igjen og kom ikke tilbake med penger :-)

Holdt meg til vi kom på flyet, der var det iallefall papir.

Har hatt det samme problemet som du beskrev men med lukt. En gang jeg måtte på do holdt jeg pusten, og gikk inn på doen selv om den stinket. Det var kjempeflaut da det kom en etter meg som holdt på å miste pusten.

Minner meg om Ekeberg, der sto det 111 på veggen:)

Gjest Aimabel
Skrevet

Minner meg om Ekeberg, der sto det 111 på veggen:)

Mener du det hvite huset, med servering? Så ille har jeg ikke opplevd der, men de er ikke særlig delikate. Synes faktisk ikke det skulle vært tillatt å drive et serveringssted uten et renslig toalett

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Mener du det hvite huset, med servering? Så ille har jeg ikke opplevd der, men de er ikke særlig delikate. Synes faktisk ikke det skulle vært tillatt å drive et serveringssted uten et renslig toalett

Sist jeg var der hoppet jeg like godt i bilen og kjørte til Tr.heim.

Dusjen var så jævlig, det så ut som om de hadde skollet en gris der inne.

Skrevet

Da skulle jeg ha lånt den litt forrige helg på teltfesten jeg var.

Måtte vi på do så måtte vi stå i kø en halvtime for å komme inn igjen.

Legger det på minnet at jeg skal spørre deg neste gang.

Hehe :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Sist jeg var der hoppet jeg like godt i bilen og kjørte til Tr.heim.

Dusjen var så jævlig, det så ut som om de hadde skollet en gris der inne.

å, jeg tenkte på serveringsstedet jeg, borte ved hestene. På campingen har jeg ikke vært. Så det finnes altså ingen ålreite doer på hele ekeberg? Nå har de jo pusset opp ekebergresturanten, du får snike deg inn der neste gang :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

å, jeg tenkte på serveringsstedet jeg, borte ved hestene. På campingen har jeg ikke vært. Så det finnes altså ingen ålreite doer på hele ekeberg? Nå har de jo pusset opp ekebergresturanten, du får snike deg inn der neste gang :-)

Tenkte å ræve meg inn på Dorthe:)

Hun bor jo i byen.

Skrevet

Hun bor jo i byen.

Og rein do og dusj har jeg også. LOL.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Og rein do og dusj har jeg også. LOL.

Ja:-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Hun bor jo i byen.

hehe, ikke dumt :-)

Skrevet

Jeg hadde snudd i døra. Æsj, får helt krupp av sånt.

At ikke folk kan vaske etter seg!

Det burde være kost på alle toaletter, og alle burde vite såpass at man vasker etter seg.

Gjest Drit og dra
Skrevet

Jeg hadde IKKE vasket iallefall! I slike tilfeller går jeg ut av døra (etter å ha gjort det jeg skal) og sier slik at de andre i køen hører det -fytte rakker'nf or noen ekle toaletter de har her da- eller noe lignende. Da regner jeg med at de skjønner hva jeg mener. Forøvrig kjenner en jo ikke folk på kurs da, og de husker sikkert ikke hvem som kom ut derfra engang innen de ser dritten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...