Gå til innhold

Vet partneren din?

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Vet partneren din hvor mye tid og krefter du bruker på dette forumet?

Mannen min vet godt om DOL, men jeg vet ikke om han er klar over hvilke forum jeg er på. Jeg gjemmer ikke sider eller lukker pc'n når jeg går bort eller slikt, men det er liksom ikke noe vi snakker om. Vi har hver vår laptop, så vi sitter med hvert vårt ofte. Han jobber og jeg doler ;O) Den hender han spør hva jeg ler av, og da sier jeg det,men merksnodig nok finner han det ikke like humoristisk alltid. Flørter vi for mye her inne?

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tootsieroll1365380854

13

• flisa

5

• ShitDiddelyDo

5

• IngenLurerDenneGutten

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest rosa 73
Skrevet

Han vet at jeg er innom her ja. Men kanskje ikke hvor mye... Har faktisk tenkt litt på at jeg nok må begrense meg. Er man først her inne er det av og til vanskelig å komme seg ut igjen. Alltid noe interessant å lese...

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Han vet at jeg er innom her ja. Men kanskje ikke hvor mye... Har faktisk tenkt litt på at jeg nok må begrense meg. Er man først her inne er det av og til vanskelig å komme seg ut igjen. Alltid noe interessant å lese...

Ja, det er det... Har selv lurt på om man bør begrense seg litt.

Gjest bombadilla
Skrevet

Flørter?? Det er vel det siste man gjør her inne eller? Ikke akkurat sted for det, og spesielt ikke om man HAR kjæreste vel?

Skrevet

Flørter?? Det er vel det siste man gjør her inne eller? Ikke akkurat sted for det, og spesielt ikke om man HAR kjæreste vel?

Selvsagt er det ingen som flørter her.

Jeg skjemmes ved tanken.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Eh..neivel, da.

*går og skammer seg*

Skrevet

Han gjør nok det ja, men han er en sympatisk kar, og kan godt la meg få en timinutters på dol selv om han jobber - vi har bare en maskin hjemme, og er tre til å krangle om den.

Verre er det at åttåringen min har funnet ut at det er morsomt å titte over skulderen min for å se hva jeg skriver. Da får jeg litt fnatt.... Hun blir nok en god doler med årene!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Han gjør nok det ja, men han er en sympatisk kar, og kan godt la meg få en timinutters på dol selv om han jobber - vi har bare en maskin hjemme, og er tre til å krangle om den.

Verre er det at åttåringen min har funnet ut at det er morsomt å titte over skulderen min for å se hva jeg skriver. Da får jeg litt fnatt.... Hun blir nok en god doler med årene!

hehe, tidlig krøkes som god doler skal bli ;O)

tigertrollet
Skrevet

Vi flørter for _lite_ her inne, tootsie. Alt for lite.

Livet i RL er oppskrytt så jeg flytter snart inn hit permanent. Jeg tror jeg får selskap for det er jammen aldri stille her:o)

Gjest midia
Skrevet

Klart han vet det.

Han kaller det chatting men da blir jeg sinna for det vil jeg ikke kalle det.

Han vet at jeg sitter å doler når han er på jobb og jeg har fri,skal jo ikke gjøre husarbeid hele tiden heller da!

Gjest bombadilla
Skrevet

Livet i RL er oppskrytt så jeg flytter snart inn hit permanent. Jeg tror jeg får selskap for det er jammen aldri stille her:o)

Skremmende! For mange mener sikkert det du skrev.

Gjest bombadilla
Skrevet

Klart han vet det.

Han kaller det chatting men da blir jeg sinna for det vil jeg ikke kalle det.

Han vet at jeg sitter å doler når han er på jobb og jeg har fri,skal jo ikke gjøre husarbeid hele tiden heller da!

Men det er da vel for guds skyld andre ting enn dole man kan gjøre når man har fri?? Har ikke folk noe liv lenger??

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Trenger du room-mate? ;O)

Mary Poppins
Skrevet

Nei jeg har aaaaldri sett noen flørte her inne. Og jeg har aaaldri flørtet selv heller, det går jo bare ikke ann ;)

Gjest midia
Skrevet

Men det er da vel for guds skyld andre ting enn dole man kan gjøre når man har fri?? Har ikke folk noe liv lenger??

jo jeg rekker mye i løpet av dagen jeg,har forresten laget mat,vasket klær ,klippet plen og luket ugress i dag jeg.

Enn du?

Mary Poppins
Skrevet

Nei kjæresten vet lite om DOL faktisk, han vet at jeg leser her noen ganger men han vet faktisk ikke nicket mitt, noe jeg synes er helt greit. Jeg vet heller ikke hva han driver med når han er på nettet, og jeg bryr meg heller ikke noe særlig om det.

Og om vi flørter for mye? Tja.. er det noe galt i å flørte litt da? ;)

tigertrollet
Skrevet

Skremmende! For mange mener sikkert det du skrev.

Ja, jeg så et program på NRK en dag om folk som var hektet på internett, enten det var chatting, forum eller spill.

Og en ung gutt der hadde jammen ingen liv utenom. Han hadde rett og slett dårlig sosialt språk, men det er kanskje ikke rart for det får jo ikke utvikle seg mye når han bare sitter på nett...

Han fikk panikk om han gikk til butikken og noen spurte han om vegen..!

:/

Gjest bombadilla
Skrevet

Nei jeg har aaaaldri sett noen flørte her inne. Og jeg har aaaldri flørtet selv heller, det går jo bare ikke ann ;)

Du synes det er helt greit å bruke livet til å sitte å fjase, og flørte på nett, selv om man har kjæreste?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes forresten ikke det er så mye flørting her inne. Litt er det jo. Men det merker jeg lite til. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...