Gå til innhold

Vet partneren din?

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Trenger du room-mate? ;O)

*åpner døra og ønsker velkommen*

:-)

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tootsieroll1365380854

13

• flisa

5

• ShitDiddelyDo

5

• IngenLurerDenneGutten

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei jeg har aaaaldri sett noen flørte her inne. Og jeg har aaaldri flørtet selv heller, det går jo bare ikke ann ;)

Skamme seg poppins! Flørter du her inne??

c",)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg synes forresten ikke det er så mye flørting her inne. Litt er det jo. Men det merker jeg lite til. :)

Da er enten enkelte skikkelig dårlig til å flørte, eller så har du ikke skrudd på antenna di ;O)

Mary Poppins
Skrevet

Du synes det er helt greit å bruke livet til å sitte å fjase, og flørte på nett, selv om man har kjæreste?

Jeg vil nå ikke akkurat si at jeg bruker hele livet mitt her inne.

Men om dagen når jeg sitter å leser har jeg alltid dol oppe, og titter innom støtt og stadig.

Det er jo bare "liksom flørting", kan ikke skjønne at det er noe galt i det.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

*åpner døra og ønsker velkommen*

:-)

*tar med en flaske vin til innvielsesfesten*

;o)

Gjest bombadilla
Skrevet

Men om dagen når jeg sitter å leser har jeg alltid dol oppe, og titter innom støtt og stadig.

Nei nei, jeg kan heller ikke skjønne at om man har det fint i et forhold skulle ha et sånt behov for å sitte i timesvis hver dag og flørte med andre, på nett.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ja, det er bare "liksomflirting", og det jeg ellers har lest meg til (på alle områder) har kun vært til fordel for mannen min i hvertfall.

mariaflyfly
Skrevet

Han gjør nok det ja, men han er en sympatisk kar, og kan godt la meg få en timinutters på dol selv om han jobber - vi har bare en maskin hjemme, og er tre til å krangle om den.

Verre er det at åttåringen min har funnet ut at det er morsomt å titte over skulderen min for å se hva jeg skriver. Da får jeg litt fnatt.... Hun blir nok en god doler med årene!

Har hun??? *uæææh!*

;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg bruker ikke så veldig mye tid å krefter her, men han vet at jeg har skaffet meg info om ting jeg lurer på her inne. Han tror nok at det bare blir skrevet om sykdommer, og er vel ikke så nyskjerrig på det :-)

Skrevet

Har hun??? *uæææh!*

;)

Hehe! Men hun vet ikke nicket ditt altså!

*strever videre med å plukke det av henne*

Mary Poppins
Skrevet

Nei nei, jeg kan heller ikke skjønne at om man har det fint i et forhold skulle ha et sånt behov for å sitte i timesvis hver dag og flørte med andre, på nett.

Jeg er i et flott forhold, og jeg synes det er totalt harmløs flørting.

Jeg flørter til og med når jeg er på byen og jeg, men jeg mener jo ikke noe med det.Jeg ville syntes det var ganske kjedelig om jeg måtte kutte ut alt som het uskyldig flørting bare fordi jeg er i et forhold.

Og en ting til, du skriver at jeg sitter timesvis å flørter, det er jo bare tull. Det hender det blir litt flørting i en og annen tråd men det er bare en brøkdel av hva annet jeg skriver her inne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da er enten enkelte skikkelig dårlig til å flørte, eller så har du ikke skrudd på antenna di ;O)

Det er ikke antenna mi det er noe galt med, men jeg gjennomskuer raskt de som bare er ute etter kroppen min. :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det er ikke antenna mi det er noe galt med, men jeg gjennomskuer raskt de som bare er ute etter kroppen min. :)

Det ville aldri falt meg inn å være ute etter noe annet enn det du har i hodet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det ville aldri falt meg inn å være ute etter noe annet enn det du har i hodet.

Men der er det riiimelig tomt. :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Men der er det riiimelig tomt. :)

Neidsa, det er hodet som styrer kroppen, vet du ;O)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, samboeren min vet nick og alt. Men han gidder ikke å lese hva jeg skriver (tror jeg) =)

"Den hender han spør hva jeg ler av, og da sier jeg det,men merksnodig nok finner han det ikke like humoristisk alltid"

He he..kjenner meg godt igjen der!!! Skjønner ikke hvorfor han ikke syns det er morsomt :P

I noen diskusjoner, så må jeg bare fortelle om noe jeg syns er helt på trynet. Men han gidder ikke knapt å svare. Bare later som han hører.. hehe

laguna1365380434
Skrevet

Typen vet at jeg er her, og han finner det sært å ønske å nettskravle i allminnelighet, og på et doktorforum i særdeleshet:-o

Han blir skikkelig oppgitt innimellom.

Nå hadde jeg nok heller ikke sagt frivillig hvor mye tid jeg bruker her, men han ser jo det..;-)

Men flørte på nett eller her inne, det gjør jeg nok ikke.

Noen er koselige, de er jeg koselig tilbake med (håper jeg;)),men jeg tror ikke jeg flørter.

Mrs. Wallace
Skrevet

Nå blander du flørting og sjekking - en vanlig feil.

Flørting er noe man gjør uten at man nødvendigvis har baktanker om noe mer. Det kan gjøres hvorsomhelst og med hvemsomhelst. ;o)

*blunker sjarmerende, men helt uten skitne motiver*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Nå blander du flørting og sjekking - en vanlig feil.

Flørting er noe man gjør uten at man nødvendigvis har baktanker om noe mer. Det kan gjøres hvorsomhelst og med hvemsomhelst. ;o)

*blunker sjarmerende, men helt uten skitne motiver*

*signerer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...