Mrs. Wallace Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 nei er du gal, vil ikke fortelle han om DOL! Nei gud, hva hadde skjedd da? ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Nei gud, hva hadde skjedd da? ;o) Det hadde vært pinlig assa! *s* 0 Siter
Soria Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 nei er du gal, vil ikke fortelle han om DOL! Hehe 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jøss - har du partner, når har du tid til han da? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 nei er du gal, vil ikke fortelle han om DOL! Kommuniserer dere i RL også 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det er ikke antenna mi det er noe galt med, men jeg gjennomskuer raskt de som bare er ute etter kroppen min. Det er jo de du bør satse på 0 Siter
flisa Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Kommuniserer dere i RL også RL? *forvirret* hehe 0 Siter
flisa Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Ble du? Ja - finnes det noe annet enn internett? (\0/) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Jøss - har du partner, når har du tid til han da? ;O) Når han kommer hjem fra jobb får han all den tiden han vil ha. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Ja - finnes det noe annet enn internett? (\0/) For dere ja, men ikke for alle. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Men det er da vel for guds skyld andre ting enn dole man kan gjøre når man har fri?? Har ikke folk noe liv lenger?? Hehe, says who? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Hehe, says who? Two minds, one thought. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Ja, jeg så meg nødt til å fortelle om det da vi flyttet sammen. Han er også litt oppgitt over hvor mye tid jeg bruker på internett ("det går an å vaske opp en dag i uka liksom!") men bruker minst like mye tid foran sin egen pc, da han er hektet på spillet world of warcraft. Han vet om alle de andre forumene jeg er på også. Jeg forteller stadig om historier herfra, men det er (i likhet med din mann) ikke alltid han finner det like hysterisk morsomt. 0 Siter
Gjest SummerTime Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, jeg så meg nødt til å fortelle om det da vi flyttet sammen. Han er også litt oppgitt over hvor mye tid jeg bruker på internett ("det går an å vaske opp en dag i uka liksom!") men bruker minst like mye tid foran sin egen pc, da han er hektet på spillet world of warcraft. Han vet om alle de andre forumene jeg er på også. Jeg forteller stadig om historier herfra, men det er (i likhet med din mann) ikke alltid han finner det like hysterisk morsomt. Vi har også hver vår laptop, men han bruker sin bare på jobben. Jeg bruker særdeles lite tid inne på dol forumet, men sitter mye på pc. Det er min hobby og han ser mye på tv. Han vet akkurat hvilke sider jeg pleier å vanke på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.