Gå til innhold

Jenter, fuktighet i trusa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig - truseinnlegg er bare tett og klamt og ekkelt.

Bedre da å skifte truse litt oftere.

Vanlig utflod er jo verken illeluktende eller farlig.

Prøv et annet merke, jeg har funnet en favoritt, og føles alle andre truseinnlegg ekle.

Gjest Truseinnlegg
Skrevet

Er det fordi du er plaget med sopp at du ikke vil bruke truseinnlegg?

Jeg syns det er stor forskjell på merkene. Noen er harde og stive, men noen er bra, merker ikke at jeg har dem på. Jeg har hatt sopp en gang, men jeg har ikke fått det igjen selv om jeg bruker truseinnlegg innimellom.

Gjest Trusine
Skrevet

Truseinnleggene har jo sånn plastfilm under som gjør at det ikke blir lufting. Hvilket merke bruker du? Skifter du dem ofte?

Du sparer mye langbuksevask på å bruke truseinnlegg da!

Benytt anledningen når du er hjemme, ta på deg skjørt (langt hvis du er blyg, hehe, gubben setter sikkert pris på et kort et...) og fly naken under det, da får du luftet godt. Eller ta iallefall av truseinnlegget. Bruk kun truser av pustende stoff. Sov også uten truse om natta.

Dette til sammen skulle gjøre at du slipper sopp. For det stemmer at enkelte ikke har 'forhold' der nede som tåler truseinnlegg kontinuerlig. Du får forøvrig 'gode skjedebakterier' i kapselform for innføring i skjeden.

Mrs. Wallace
Skrevet

Prøv et annet merke, jeg har funnet en favoritt, og føles alle andre truseinnlegg ekle.

Nei, jeg klarer meg fint uten truseinnlegg.

Liker å lufte litt i stedet.

;o)

Sofies mamma
Skrevet

Truseinnleggene har jo sånn plastfilm under som gjør at det ikke blir lufting. Hvilket merke bruker du? Skifter du dem ofte?

Bruker innlegg hver dag. Libresse large, sover naken. Aldri hatt sopp, irritasjon, kløe. Mye utflod, derfor begynte jeg med det. Fungerer bra.

Gjest Nia Loop
Skrevet

Alle jenter vet jo hva utflod er, i større eller mindre grad.

Om noen mot formodning skulle slumpe til å se en liten, våt flekk i trusa di, tror jeg ikke noen ville reagere på det. Det er jo ikke bremsespor vi snakker om (urk).

Slik har jeg det også! I alle år :(

Svetter som en gærning i området der og alltid masse utflod.

Vært til utredning mange ganger, men ingenting galt sier dem.

Bytter truse 2-3 ganger i løpet av dag.

Og ja det lukter faktisk :(

Så dårlig at jeg tør aldri at folk skal gå under beina mine f.eks. (før i tiden, under gymtimene f.eks).

Gidder ikke mer nå, skal begynne å bruke truseinnlegg nå.

Gjest Lady Thena
Skrevet

Slik har jeg det også! I alle år :(

Svetter som en gærning i området der og alltid masse utflod.

Vært til utredning mange ganger, men ingenting galt sier dem.

Bytter truse 2-3 ganger i løpet av dag.

Og ja det lukter faktisk :(

Så dårlig at jeg tør aldri at folk skal gå under beina mine f.eks. (før i tiden, under gymtimene f.eks).

Gidder ikke mer nå, skal begynne å bruke truseinnlegg nå.

Dette høres jo mildt sagt ekkelt ut. Snakket med fastlegen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...