Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Strawberrynet og så at de hadde en av mammas favorittparfymer til ekstrapris. Så nå har jeg kjøpt en julegave! Får feriepenger i morra, kanskje jeg skal gjøre unna fler gaver?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hvert år drømmer jeg om å være ferdig med julegavene senest oktober, så å begynne nå ville vært en fin fin start.

Shop til you drop!

Skrevet

Hvert år drømmer jeg om å være ferdig med julegavene senest oktober, så å begynne nå ville vært en fin fin start.

Shop til you drop!

Ja jeg lurer på å gjøre ferdig fler julegaver nå faktisk. Hater å gå i overfylte butikker før jul.

Skrevet

Hallo????

Det er 9. juni i dag.

Jepp- sola snur snart

Skrevet

Syke deg! ;)

Hehe. I går hadde jeg en diskusjon med MrPimmel om kjerringsymptomer, og å begynne med julegavene i februar var ett av dem.

Å re opp hotellsenger var også nevnt.

mil1365380270
Skrevet

????? Bare å komme på å kjøpe julegave nå er uforståelig for meg! Dessuten hadde jeg ikke klart å vente så lenge med å gi den bort ;-)

skorpionfisken
Skrevet

Gratulerer med årets første juletråd.

Gjest juleinnlegg
Skrevet

Jeg kjøper noe gjennom året jeg. Om jeg finner noe fint som kan passe den eller den kjøper jeg det. Selv om det er juni eller november... Jeg har dårlig råd, og da er det bra om jeg finner et supert tilbud av og til.

Skrevet

????? Bare å komme på å kjøpe julegave nå er uforståelig for meg! Dessuten hadde jeg ikke klart å vente så lenge med å gi den bort ;-)

hehe, hadde ikke planlagt det da. Skulle kjøpe noe til meg selv på Strawberrynet, og så at en Nina Ricci parfyme var sterkt nedsatt. Den fins nesten ikke i butikk i Norge lengre, og i og med at jeg veit at mamma elsker den så ble det et julegavekjøp. Har nok aldri vært så tidlig ute før nei. :o)

Skrevet

Syke deg! ;)

Egentlig er jeg enig med deg. :o)

Skrevet

Jeg kjøper noe gjennom året jeg. Om jeg finner noe fint som kan passe den eller den kjøper jeg det. Selv om det er juni eller november... Jeg har dårlig råd, og da er det bra om jeg finner et supert tilbud av og til.

Det samme gjør jeg. Er allerede ferdig med 4 - 5 gaver...

Skrevet

Hehe. I går hadde jeg en diskusjon med MrPimmel om kjerringsymptomer, og å begynne med julegavene i februar var ett av dem.

Å re opp hotellsenger var også nevnt.

Å reie opp hotellsenger har jeg aldri gjort, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Men dersom det å kjøpe en julegave i juni gjør meg til kjerring, så hvorfor ikke? *ler*

Skrevet

Det samme gjør jeg. Er allerede ferdig med 4 - 5 gaver...

Ojsann- jeg følte meg kjempedyktig over å være så tildig ute. Men du planlegger det tydeligvis. Sikkert smart

Skrevet

Ojsann- jeg følte meg kjempedyktig over å være så tildig ute. Men du planlegger det tydeligvis. Sikkert smart

Jeg planlegger det, ja. For jula er ei kostbar tid. Mye mat, snadder og barnas julegaver trekker myyye penger.

Gjest Aimabel
Skrevet

_Når_ du handler gaven er mindre viktig.Synes det viktigste med julegaven er at giveren har tenkt på hva mottakeren ønsker seg, og at det skal være en hyggelig ting å handle gaver. Da er det også hyggeligere å motta.

selv synes jeg at jeg handlet tidlig i fjor, gavene var i hus i november. Jeg jobbet mye i jula, og da var det greit å kunne bruke fritiden sammen med familie og venner, baking og andre juleforberedelser. Synes det er så synd med folk som venter til siste liten og mener at gavene bare er stress og mas. En gang opplevde vi at alle fikk samme gave også, lite oppfinnsomt. Synes det er hyggelig at du allerede tenker på dine nærmeste jeg :-)

laguna1365380434
Skrevet

Oj! :-o

Det var jenta som var føre var..

Om jeg hadde kommet på å handle nå (!) hadde jeg uansett ikke klart å beholde den..Jeg bare brenner etter å gi bort når jeg først har kjøpt noe til noen.

ALLE mine julegaver blir nok handlet mellom 22 og 24 desember.

I fjor var jeg dritstolt fordi jeg for aller første gang klarte USApakken i tide, og fordi jeg hadde en annen pakke klar rundt den 17-18!

Hvis jeg finner noe fint til f.eks min mor, nå i juni, så bare får hun det sånn bare fordi..

Men, damn! Jeg er imponert! Det var dama si med orden i sysakene..;-)

Skrevet

Oj! :-o

Det var jenta som var føre var..

Om jeg hadde kommet på å handle nå (!) hadde jeg uansett ikke klart å beholde den..Jeg bare brenner etter å gi bort når jeg først har kjøpt noe til noen.

ALLE mine julegaver blir nok handlet mellom 22 og 24 desember.

I fjor var jeg dritstolt fordi jeg for aller første gang klarte USApakken i tide, og fordi jeg hadde en annen pakke klar rundt den 17-18!

Hvis jeg finner noe fint til f.eks min mor, nå i juni, så bare får hun det sånn bare fordi..

Men, damn! Jeg er imponert! Det var dama si med orden i sysakene..;-)

jeg bruker vanligvis ikke å starte så tidlig da. I fjor starta jeg i september tror jeg det var. Hun fikk nettopp en annen parfyme til bursdagen så når denne kommer så blir nok den arkivert. Vanligvis så er jeg også sånn at jeg må gi bort noe med een gang jeg har kjøpt det.

Artig å glede noen! :o)

Skrevet

Å reie opp hotellsenger har jeg aldri gjort, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Men dersom det å kjøpe en julegave i juni gjør meg til kjerring, så hvorfor ikke? *ler*

Det går sikkert bra, særlig hvis dette er det eneste kjerringtegnet du har.

Verre er det hvis du i tillegg soler deg i BH og nekter å kjøre forbi noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...