Osiris Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Det går sikkert bra, særlig hvis dette er det eneste kjerringtegnet du har. Verre er det hvis du i tillegg soler deg i BH og nekter å kjøre forbi noen. Trur ikke jeg er kjerringaktig når det gjelder å kjøre bil nei. ) Ikke så mange kjerringer som liker å kjøre Gocart er det vel? 0 Siter
Babette Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Trur ikke jeg er kjerringaktig når det gjelder å kjøre bil nei. ) Ikke så mange kjerringer som liker å kjøre Gocart er det vel? Nei, der berger du deg med god margin. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Nei, der berger du deg med god margin. hehe, jeg syns ikke det er så farlig å bli kalt kjerring heller da. Her i Trøndelag er jo ikke ordet et skjellsord eller nedsettende. 20 åringer kan si det om sin kvinnelige partner. 0 Siter
Babette Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 hehe, jeg syns ikke det er så farlig å bli kalt kjerring heller da. Her i Trøndelag er jo ikke ordet et skjellsord eller nedsettende. 20 åringer kan si det om sin kvinnelige partner. Ja, men det er forskjellig bruk. At Babette er kjerringa til Satan er helt nøytralt, men at hun kjører som ei kjerring er svært lite flatterende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.