Gjest Finn-blomster Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg må bytte endel grønne planter på kontoret. Er det noen planter som er geniale på kontor med dataskjermer? De får masse lys. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 altså de får masse naturlig lys? eller mente du at de får masse lys fordi det er masse dataskjermer der(null effekt på plantene isåfall)..eller var det en annen grunn til at dataskjermene ble nevnt? 0 Siter
Gjest Finn-blomster Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 altså de får masse naturlig lys? eller mente du at de får masse lys fordi det er masse dataskjermer der(null effekt på plantene isåfall)..eller var det en annen grunn til at dataskjermene ble nevnt? De får masse naturlig lys. Nevner data-skjermer fordi jeg har lest et sted at noen planter passer bedre i "data-miljø" enn andre. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 De får masse naturlig lys. Nevner data-skjermer fordi jeg har lest et sted at noen planter passer bedre i "data-miljø" enn andre. hm, har jobbet 8 år som ekstrahjelp/deltid i blomsterbutikk og har aldri hørt noe om at enkelte blomster skal passe bedre rundt pc-skjermer, men hvem vet hvis det er snakk om masse lys så kan du egentlig ha hva du vil av grønnplanter. enkelte trives i direkte lys, men de fleste trives litt lengre inn i rommet. blir så mange å foreslå,så tror det enkleste for deg blir å dra på en blomsterbutikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.