Gå til innhold

Blomster-elskere. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Finn-blomster
Skrevet

Jeg må bytte endel grønne planter på kontoret. Er det noen planter som er geniale på kontor med dataskjermer? De får masse lys.

lalala1365380457
Skrevet

altså de får masse naturlig lys? eller mente du at de får masse lys fordi det er masse dataskjermer der(null effekt på plantene isåfall)..eller var det en annen grunn til at dataskjermene ble nevnt?

Gjest Finn-blomster
Skrevet

altså de får masse naturlig lys? eller mente du at de får masse lys fordi det er masse dataskjermer der(null effekt på plantene isåfall)..eller var det en annen grunn til at dataskjermene ble nevnt?

De får masse naturlig lys. Nevner data-skjermer fordi jeg har lest et sted at noen planter passer bedre i "data-miljø" enn andre.

lalala1365380457
Skrevet

De får masse naturlig lys. Nevner data-skjermer fordi jeg har lest et sted at noen planter passer bedre i "data-miljø" enn andre.

hm, har jobbet 8 år som ekstrahjelp/deltid i blomsterbutikk og har aldri hørt noe om at enkelte blomster skal passe bedre rundt pc-skjermer, men hvem vet ;)

hvis det er snakk om masse lys så kan du egentlig ha hva du vil av grønnplanter. enkelte trives i direkte lys, men de fleste trives litt lengre inn i rommet. blir så mange å foreslå,så tror det enkleste for deg blir å dra på en blomsterbutikk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...