fluxing Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg skal ikke slutte med zyprexa nå men en gang i fremtiden så håper jeg å klare meg uten. Det jeg lurer på er hvordan nedtrappingen fra la oss si 10 mg zyprexa om dagen til null, hvordan skal det foregå på en sikker måte? 0 Siter
Gjest ironi Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 hvorfor spørr du ikke legen din? Ja, hvorfor finnes dette forumet i det hele tatt? Hvorfor er NHD her? Hvorfor spør ikke folk bare legene sine i steden? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det må vurderes individuelt, men et utgangspunkt kan være 2,5 mg hver 3-6 måned. 0 Siter
Gjest whatup Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, hvorfor finnes dette forumet i det hele tatt? Hvorfor er NHD her? Hvorfor spør ikke folk bare legene sine i steden? hoho litt annerledes når det er et spm som man faktisk må ta opp med legen likevel og som likevel lå langt fram i tid. men sikkert greit å være nysgjerrig.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.