Gå til innhold

Billig reise - hvor???

Anbefalte innlegg

Gjest Reiselysten!!!!
Skrevet

Vi er tre jenter/damer/kjærringer som har lyst til å reise på tur mot slutten av måneden - til utlandet et sted.

Det er ikke viktig HVOR det er, pris er avgjørende. Hvor leter jeg etter billige turer?

Har vært inne på flere steder på Internett der man må oppgi sted å reise til. Vi er som sagt ikke så opptatt av sted, mer at det skal være en rimelig tur.

Finnes det noe nettsted som plukker tilbud villt i europa, bare man oppgir dato og antall personer?

Skrevet

Startour.no, Ving.no, Apollo.no

Alle har egne knapper for restplasser (siste sjanse e.l.) Prøv der.

Skrevet

viaferieverden.no

feil det første jeg skriv. Riktig adr er www.ferieverden.no

Gjest Elextra
Skrevet

Om totalprisen er avgjørende, er prisnivået på reisemålet langt viktigere enn flyprisen.

Ville derfor foreslå f.eks. Kroatia! Der bruker du antakelig en fjerdedel av pengene du ville brukt i f.eks. Nice eller Malaga. Og det er fint der også! Norwegian flyr direkte til Dubrovnik, sjekk prisene og bestill!

Gjest Reiselysten!!!!
Skrevet

Om totalprisen er avgjørende, er prisnivået på reisemålet langt viktigere enn flyprisen.

Ville derfor foreslå f.eks. Kroatia! Der bruker du antakelig en fjerdedel av pengene du ville brukt i f.eks. Nice eller Malaga. Og det er fint der også! Norwegian flyr direkte til Dubrovnik, sjekk prisene og bestill!

Takker for tipset, men de hadde ikke noe den aktuelle helga...

Gjest Reiselysten!!!!
Skrevet

feil det første jeg skriv. Riktig adr er www.ferieverden.no

Takk!

Gjest Reiselysten!!!!
Skrevet

Startour.no, Ving.no, Apollo.no

Alle har egne knapper for restplasser (siste sjanse e.l.) Prøv der.

Fant ikke noe til under ei uke der, jeg, og det blir litt lenge.

Men takk for tipset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...