Gå til innhold

Selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Gjest vil bli brun
Skrevet

Trenger tips til en god selvbruningskrem. Går det an å kombinere selvbrunigskrem og solarium?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bruker selvbruningskremen til Dior og er fornøyd med den.

Gjest Isbinne
Skrevet

Bruker Nivea selvbruningsspray. Gir ikke så mørk farge, og den er lett å fordele på huden. Har aldri opplevd skjolder.

Billig er den også.

Gjest Cityrella
Skrevet

Bruker Nivea selvbruningsspray. Gir ikke så mørk farge, og den er lett å fordele på huden. Har aldri opplevd skjolder.

Billig er den også.

Lukter det, eller er det sånn at du må tørke lenge etter å ha hatt den på? Smitter den av?

:)

Gjest vil bli brun
Skrevet

Jeg bruker selvbruningskremen til Dior og er fornøyd med den.

Takk for svar!

Bruker du i ansiktet også?

Gjest vil bli brun
Skrevet

Billig er den også.

Takk for svar!

Mary Poppins
Skrevet

Takk for svar!

Bruker du i ansiktet også?

Du kan bruke det i ansiktet, men jeg gjør ikke det fordi jeg har en tendens til å få skjolder.

Gjest Isbinne
Skrevet

Lukter det, eller er det sånn at du må tørke lenge etter å ha hatt den på? Smitter den av?

:)

Lukter litt ja, men ikke så sterkt som f.eks den fra Body Shop. Jeg pleier som oftest å smøre den inn på kvelden før jeg legger meg. Da lar jeg den trekke inn en halvtimes tid før jeg hopper i seng. Morgenen etter er jeg brun og frisk :-)

Gjest Cityrella
Skrevet

Lukter litt ja, men ikke så sterkt som f.eks den fra Body Shop. Jeg pleier som oftest å smøre den inn på kvelden før jeg legger meg. Da lar jeg den trekke inn en halvtimes tid før jeg hopper i seng. Morgenen etter er jeg brun og frisk :-)

Hvordan gjør du med ryggen?

Skrevet

Jeg sverger til Dior både i ansikt og på kropp. Nå har jeg bestilt sprayen til Clarins fra Strawberrynet fordi den var så billig, og skal være bra.

Gjest Isbinne
Skrevet

Hvordan gjør du med ryggen?

Jeg har veldig lange armer, hehe. Neida, stort sett får jeg samboern til å smøre meg der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...