Gjest vil bli brun Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Trenger tips til en god selvbruningskrem. Går det an å kombinere selvbrunigskrem og solarium? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg bruker selvbruningskremen til Dior og er fornøyd med den. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Bruker Nivea selvbruningsspray. Gir ikke så mørk farge, og den er lett å fordele på huden. Har aldri opplevd skjolder. Billig er den også. 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Bruker Nivea selvbruningsspray. Gir ikke så mørk farge, og den er lett å fordele på huden. Har aldri opplevd skjolder. Billig er den også. Lukter det, eller er det sånn at du må tørke lenge etter å ha hatt den på? Smitter den av? 0 Siter
Gjest vil bli brun Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg bruker selvbruningskremen til Dior og er fornøyd med den. Takk for svar! Bruker du i ansiktet også? 0 Siter
Gjest vil bli brun Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Bruker Nivea selvbruningsspray. Gir ikke så mørk farge, og den er lett å fordele på huden. Har aldri opplevd skjolder. Billig er den også. Takk for svar! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Takk for svar! Bruker du i ansiktet også? Du kan bruke det i ansiktet, men jeg gjør ikke det fordi jeg har en tendens til å få skjolder. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Lukter det, eller er det sånn at du må tørke lenge etter å ha hatt den på? Smitter den av? Lukter litt ja, men ikke så sterkt som f.eks den fra Body Shop. Jeg pleier som oftest å smøre den inn på kvelden før jeg legger meg. Da lar jeg den trekke inn en halvtimes tid før jeg hopper i seng. Morgenen etter er jeg brun og frisk :-) 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Lukter litt ja, men ikke så sterkt som f.eks den fra Body Shop. Jeg pleier som oftest å smøre den inn på kvelden før jeg legger meg. Da lar jeg den trekke inn en halvtimes tid før jeg hopper i seng. Morgenen etter er jeg brun og frisk :-) Hvordan gjør du med ryggen? 0 Siter
Osiris Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg sverger til Dior både i ansikt og på kropp. Nå har jeg bestilt sprayen til Clarins fra Strawberrynet fordi den var så billig, og skal være bra. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Hvordan gjør du med ryggen? Jeg har veldig lange armer, hehe. Neida, stort sett får jeg samboern til å smøre meg der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.