Mrs. Wallace Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Åja, er ikke så ung lenger jeg, sjø... *snufs* Ikke jeg heller! Men jeg husker fra min ungdom (langt tilbake i forrige århundre) hvordan det var på sånne ungdomsklinikker. ;o) 0 Siter
tiliti Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvilken type pille er dette da? Det er i såfall bare en type... Nesten alle de nye p-pillene virker fra dag en så lenge du begynner første dag i mensen. Ellers bruker noen 1 uke, og andre 2 uker på å bli effektive. 0 Siter
Gjest bare lurer jeg, nå Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvilken type pille er dette da? Det er i såfall bare en type... Ja, hvis man begynner første dag i mensen, men har hun mensen nå? Er det første dagen? Ser ikke sånn ut..det var bare det jeg kommenterte. 0 Siter
Freya Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ikke jeg heller! Men jeg husker fra min ungdom (langt tilbake i forrige århundre) hvordan det var på sånne ungdomsklinikker. ;o) Kunne aldri falle meg inn i månelys å dra på en sånn klinikk i den alderen. Var så flau, atte... Dro ytterst motvillig til legen for å få meg p-piller da jeg var 19, etter meget sterkt press fra en kondom-frustrert kjæreste. 0 Siter
Gjest bare lurer jeg,nå Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nesten alle de nye p-pillene virker fra dag en så lenge du begynner første dag i mensen. Ellers bruker noen 1 uke, og andre 2 uker på å bli effektive. Ja, hvis man begynner første dag i mensen, men har hun mensen nå? Er det første dagen? Ser ikke sånn ut..det var bare det jeg kommenterte. 0 Siter
Gjest Mari21 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Trekk av et år eller to på alderen - de ber ikke om leg. Hehehe, tror du det kan gå? De spør ikke om fødselsnummer når de skriver ut resepten da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.