Gå til innhold

Prevensjon

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Åja, er ikke så ung lenger jeg, sjø... *snufs*

Ikke jeg heller! Men jeg husker fra min ungdom (langt tilbake i forrige århundre) hvordan det var på sånne ungdomsklinikker. ;o)

Skrevet

Hvilken type pille er dette da? Det er i såfall bare en type...

Nesten alle de nye p-pillene virker fra dag en så lenge du begynner første dag i mensen.

Ellers bruker noen 1 uke, og andre 2 uker på å bli effektive.

Gjest bare lurer jeg, nå
Skrevet

Hvilken type pille er dette da? Det er i såfall bare en type...

Ja, hvis man begynner første dag i mensen, men har hun mensen nå?

Er det første dagen?

Ser ikke sånn ut..det var bare det jeg kommenterte.

Skrevet

Ikke jeg heller! Men jeg husker fra min ungdom (langt tilbake i forrige århundre) hvordan det var på sånne ungdomsklinikker. ;o)

Kunne aldri falle meg inn i månelys å dra på en sånn klinikk i den alderen. Var så flau, atte... :)

Dro ytterst motvillig til legen for å få meg p-piller da jeg var 19, etter meget sterkt press fra en kondom-frustrert kjæreste. ;)

Gjest bare lurer jeg,nå
Skrevet

Nesten alle de nye p-pillene virker fra dag en så lenge du begynner første dag i mensen.

Ellers bruker noen 1 uke, og andre 2 uker på å bli effektive.

Ja, hvis man begynner første dag i mensen, men har hun mensen nå? Er det første dagen? Ser ikke sånn ut..det var bare det jeg kommenterte.

Gjest Mari21
Skrevet

Trekk av et år eller to på alderen - de ber ikke om leg.

Hehehe, tror du det kan gå? De spør ikke om fødselsnummer når de skriver ut resepten da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...