Gjest badehulla Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Tok hull i ørene for to dager siden. Kan jeg da bade i ferskvann/på stranda. Hvis ikke, hvor lenge må jeg i tilfelle vente? 0 Siter
amber sun Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Går fint, det. Det er ikke som med piercing, hvor man må vente så og så lenge med å bade. Vanlige hull i ørene er mindre enn piercinghull, og det er ikke samme faren for infeksjon. Men det kan jo være en god ide å skylle med pyrisept etter badingen, sånn helt i begynnelsen. 6åringen her fikk nettopp hull i ørene, og hun kommer også til å bade når vi drar på ferie nå. Det blir både badeland og strand (hvis været er varmt nok), og det er ikke noe problem selv om hun akkurat fikk hull i ørene. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Går fint, det. Det er ikke som med piercing, hvor man må vente så og så lenge med å bade. Vanlige hull i ørene er mindre enn piercinghull, og det er ikke samme faren for infeksjon. Men det kan jo være en god ide å skylle med pyrisept etter badingen, sånn helt i begynnelsen. 6åringen her fikk nettopp hull i ørene, og hun kommer også til å bade når vi drar på ferie nå. Det blir både badeland og strand (hvis været er varmt nok), og det er ikke noe problem selv om hun akkurat fikk hull i ørene. "Vanlige hull i ørene er mindre enn piercinghull, og det er ikke samme faren for infeksjon." I tillegg så er øreflippene naturlige hudfolder, noe f.eks ikke nesevingen, navlen eller øyebrynet er, og dermed mye bedre egnet til å gjennomhulles. "...................................." 0 Siter
amber sun Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 "Vanlige hull i ørene er mindre enn piercinghull, og det er ikke samme faren for infeksjon." I tillegg så er øreflippene naturlige hudfolder, noe f.eks ikke nesevingen, navlen eller øyebrynet er, og dermed mye bedre egnet til å gjennomhulles. "...................................." Stemmer det. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Stemmer det. Javisst gjør det det :-) (Tror du jeg sier noe som ikke stemmer eller...heh?!?!) "................................." 0 Siter
amber sun Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Javisst gjør det det :-) (Tror du jeg sier noe som ikke stemmer eller...heh?!?!) "................................." Neida, det pleier da å være riktig det du sier Sånn. Nå har jeg sjekket svar på dol, så da er det tilbake til pakkingen. Så blir det to uker på ferie uten dol - med mindre jeg finner en internettkafe jeg kan stikke innom en gang eller to *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.