Gå til innhold

Bade med "nye" hull i ørene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går fint, det. Det er ikke som med piercing, hvor man må vente så og så lenge med å bade.

Vanlige hull i ørene er mindre enn piercinghull, og det er ikke samme faren for infeksjon.

Men det kan jo være en god ide å skylle med pyrisept etter badingen, sånn helt i begynnelsen.

6åringen her fikk nettopp hull i ørene, og hun kommer også til å bade når vi drar på ferie nå. Det blir både badeland og strand (hvis været er varmt nok), og det er ikke noe problem selv om hun akkurat fikk hull i ørene.

Går fint, det. Det er ikke som med piercing, hvor man må vente så og så lenge med å bade.

Vanlige hull i ørene er mindre enn piercinghull, og det er ikke samme faren for infeksjon.

Men det kan jo være en god ide å skylle med pyrisept etter badingen, sånn helt i begynnelsen.

6åringen her fikk nettopp hull i ørene, og hun kommer også til å bade når vi drar på ferie nå. Det blir både badeland og strand (hvis været er varmt nok), og det er ikke noe problem selv om hun akkurat fikk hull i ørene.

"Vanlige hull i ørene er mindre enn piercinghull, og det er ikke samme faren for infeksjon."

I tillegg så er øreflippene naturlige hudfolder, noe f.eks ikke nesevingen, navlen eller øyebrynet er, og dermed mye bedre egnet til å gjennomhulles.

"...................................."

"Vanlige hull i ørene er mindre enn piercinghull, og det er ikke samme faren for infeksjon."

I tillegg så er øreflippene naturlige hudfolder, noe f.eks ikke nesevingen, navlen eller øyebrynet er, og dermed mye bedre egnet til å gjennomhulles.

"...................................."

Stemmer det. :)

Javisst gjør det det :-)

(Tror du jeg sier noe som ikke stemmer eller...heh?!?!)

"................................."

Neida, det pleier da å være riktig det du sier :)

Sånn. Nå har jeg sjekket svar på dol, så da er det tilbake til pakkingen. Så blir det to uker på ferie uten dol - med mindre jeg finner en internettkafe jeg kan stikke innom en gang eller to ;)

*s*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...