nedtelling Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Noen med erfaring med UPC sitt abonement EXTREME?? 0 Siter
Excelsion Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Bare gjør det rent med noe bakteriedrepende etterpå, så bør vel det gå greit. Pyrisept eller.no 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Bare gjør det rent med noe bakteriedrepende etterpå, så bør vel det gå greit. Pyrisept eller.no *lol* Dette må være et klassisk eksempelpå riktig svar i feil tråd? :-D Jeg synes dette var noe av det aller mest surrealistiske rådet jeg har lest her inne,til jeg så tråden under...;-) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 *lol* Dette må være et klassisk eksempelpå riktig svar i feil tråd? :-D Jeg synes dette var noe av det aller mest surrealistiske rådet jeg har lest her inne,til jeg så tråden under...;-) Aha...trodde det var et forsøk på å være morsom 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Aha...trodde det var et forsøk på å være morsom Det trodde jeg også.. Men så var det liksom så vrient å se vitsen..;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.