Gå til innhold

Noen snodige smårsmål ; )

Anbefalte innlegg

Gjest venter på spenn
Skrevet

1. Når er morsdagen?

2. Når er farsdagen?

3. Når kommer skattepengene til de som får igjen, 28.juni?

Takkar for svar! Have a nice evening.

Gjest Aimabel
Skrevet

1. Når er morsdagen?

valentine er vel 14. febb? I år var morsdagen søndagen etter.

2. Når er farsdagen?

En søndag i sept-okt tror jeg

3. Når kommer skattepengene til de som får igjen, 28.juni? Ja deromkring

Gjest Calóni
Skrevet

Valentinesdag er 14. februar.

Morsdag er 2. søndag i februar.

Skattepengene -tror- jeg kommer rundt st.hans.

Farsdag er 2. søndag i november.

Gjest Calóni
Skrevet

Valentinesdag er 14. februar.

Morsdag er 2. søndag i februar.

Skattepengene -tror- jeg kommer rundt st.hans.

Farsdag er 2. søndag i november.

Hehe...trodde du spurte etter valentinesdagen også, men nå ser jeg har Aimabel bare nevnte det i forbifarten..Men da vet du det også ;)

Skrevet

jeg fikk igjen på skatten, og hos meg stod det , til min store forskrekkelse, at vi kunne risikere å få skattepengene utbetalt først i oktober!!!!

HYYYYYL!

Gjest den ekte noor
Skrevet

jeg fikk igjen på skatten, og hos meg stod det , til min store forskrekkelse, at vi kunne risikere å få skattepengene utbetalt først i oktober!!!!

HYYYYYL!

Det gjelder vel mest for selvstendig næringsdrivende og de med kompliserte ligninger. Trur det står på alle ligningene.

Skrevet

På skatteetaten.no står det at oppgjøret blir sendt ut 24.juni, så da er pengene på konto den dagen for oss som bor i kommuner med kjappe folk på ligningskontoret, og et par dager etter for de som bor der det er mye å gjøre.

Ellers er det andre søndag i februar og andre søndag i november som du har fått svar på her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...