Gjest venter på spenn Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 1. Når er morsdagen? 2. Når er farsdagen? 3. Når kommer skattepengene til de som får igjen, 28.juni? Takkar for svar! Have a nice evening. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 1. Når er morsdagen? valentine er vel 14. febb? I år var morsdagen søndagen etter. 2. Når er farsdagen? En søndag i sept-okt tror jeg 3. Når kommer skattepengene til de som får igjen, 28.juni? Ja deromkring 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Valentinesdag er 14. februar. Morsdag er 2. søndag i februar. Skattepengene -tror- jeg kommer rundt st.hans. Farsdag er 2. søndag i november. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Valentinesdag er 14. februar. Morsdag er 2. søndag i februar. Skattepengene -tror- jeg kommer rundt st.hans. Farsdag er 2. søndag i november. Hehe...trodde du spurte etter valentinesdagen også, men nå ser jeg har Aimabel bare nevnte det i forbifarten..Men da vet du det også 0 Siter
Tottlå Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 jeg fikk igjen på skatten, og hos meg stod det , til min store forskrekkelse, at vi kunne risikere å få skattepengene utbetalt først i oktober!!!! HYYYYYL! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 jeg fikk igjen på skatten, og hos meg stod det , til min store forskrekkelse, at vi kunne risikere å få skattepengene utbetalt først i oktober!!!! HYYYYYL! Det gjelder vel mest for selvstendig næringsdrivende og de med kompliserte ligninger. Trur det står på alle ligningene. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 På skatteetaten.no står det at oppgjøret blir sendt ut 24.juni, så da er pengene på konto den dagen for oss som bor i kommuner med kjappe folk på ligningskontoret, og et par dager etter for de som bor der det er mye å gjøre. Ellers er det andre søndag i februar og andre søndag i november som du har fått svar på her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.