Gjest måneogsol Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg ville endre rollene litt i boken. Du er den utenlandske sjefen og er gravid med hushjelpen som alle trodde var arabisk evnukk. 0 Siter
Gjest Blir du provosert nå? Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg ville endre rollene litt i boken. Du er den utenlandske sjefen og er gravid med hushjelpen som alle trodde var arabisk evnukk. Jeg kan ikke endre på dette, det er nemlig veldig dokumentarisk. 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg kan ikke endre på dette, det er nemlig veldig dokumentarisk. Det går an å vri på dokumenter 0 Siter
Gjest Blir du provosert nå? Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det går an å vri på dokumenter Hvis man vrir for mye på dem, så blir de så skrukkete. 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Hvis man vrir for mye på dem, så blir de så skrukkete. Da blir de i stil med magen din 0 Siter
Gjest Blir du provosert nå? Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Da blir de i stil med magen din Magen min er stram og fin den... 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Magen min er stram og fin den... Men boka skal vel ikke være stram, bare fin 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er sjefen din hushjelp? Hva jobber du som da? Støvsuger? Er sjefen din hushjelp? Hva jobber du som da? Støvsuger? *ler så jeg nesten detter av stolen* 0 Siter
Babette Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er sjefen hushjelp? Hvilke ansatte kan en hushjelp ha under seg? Påkledersken? Neppe. Sjåføren? Nei. Barnepiken? Tvilsomt. Gartneren? Niks. Kokkepiken? Tja. 0 Siter
Babette Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er sjefen hushjelp? Hvilke ansatte kan en hushjelp ha under seg? Påkledersken? Neppe. Sjåføren? Nei. Barnepiken? Tvilsomt. Gartneren? Niks. Kokkepiken? Tja. 0 Siter
gullfisk Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hva slags svar er det du forventer på disse innleggene? Skal vi tipse deg om videre handling, eller hva? Etter det lille du skriver behøver er ikke dette et dilemma i det hele tatt, greit å være gravid med sjefen hvis du er sammen med sjefen, og ingen er gift eller lignende. Det er svært få som er hushjelp (på heltid) i dag, og et scenario der du er ansatt og bor hjemme hos sjefen, er dypt forelska i den gifte mannen i huset, blir gravid med han (etter å ha blitt forført), men han vil helst ikke ha barnet eller gå fra sin kone (for da mister han alt, det er kona som har pengene) så hva skal stakkars deg gjøre? Den boka har blitt skrevet mange ganger før. Jeg foreslår: Myrd kona. Med hjelp av leiemorder som du kommer i kontakt med gjennom den Ukrainske mafiaen. Det vil løse dilemmaet ditt, men dessverre begynner de å presse dere for penger og kidnapper barnet, men dere kan ikke gå til politiet pga drapet, og må istedet leie en privatdetektiv som forelsker seg i deg og forgifter sjefen nå din mann slik at han må ha et lengre rekonvalisensopphold hvorpå han forelsker seg i en av sykepleierskene, skiller seg fra deg og anmelder deg for drap på første kone, slik at du havner i fengsel, sjefen får alt og barnet dør tragisk nok i en bilulykke. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er sjefen din hushjelp? Hva jobber du som da? Støvsuger? *ler så jeg nesten detter av stolen* *knis* =D 0 Siter
Gyda Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er sjefen din hushjelp? Hva jobber du som da? Støvsuger? Støvsuger!!!! Den var treffende! *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.