Gå til innhold

Litt av et dilemma!

Gjest Blir du provosert nå?

Anbefalte innlegg

Gjest måneogsol
Skrevet

Jeg ville endre rollene litt i boken. Du er den utenlandske sjefen og er gravid med hushjelpen som alle trodde var arabisk evnukk.

Skrevet

Jeg ville endre rollene litt i boken. Du er den utenlandske sjefen og er gravid med hushjelpen som alle trodde var arabisk evnukk.

Jeg kan ikke endre på dette, det er nemlig veldig dokumentarisk.

Gjest måneogsol
Skrevet

Jeg kan ikke endre på dette, det er nemlig veldig dokumentarisk.

Det går an å vri på dokumenter

Skrevet

Det går an å vri på dokumenter

Hvis man vrir for mye på dem, så blir de så skrukkete.

Gjest måneogsol
Skrevet

Hvis man vrir for mye på dem, så blir de så skrukkete.

Da blir de i stil med magen din

Skrevet

Da blir de i stil med magen din

Magen min er stram og fin den...

Gjest måneogsol
Skrevet

Magen min er stram og fin den...

Men boka skal vel ikke være stram, bare fin

Gjest Ramina
Skrevet

Er sjefen din hushjelp? Hva jobber du som da? Støvsuger?

*ler så jeg nesten detter av stolen*

Skrevet

Er sjefen hushjelp? Hvilke ansatte kan en hushjelp ha under seg?

Påkledersken? Neppe. Sjåføren? Nei. Barnepiken? Tvilsomt. Gartneren? Niks. Kokkepiken? Tja.

Skrevet

Er sjefen hushjelp? Hvilke ansatte kan en hushjelp ha under seg?

Påkledersken? Neppe. Sjåføren? Nei. Barnepiken? Tvilsomt. Gartneren? Niks. Kokkepiken? Tja.

Skrevet

Hva slags svar er det du forventer på disse innleggene? Skal vi tipse deg om videre handling, eller hva? Etter det lille du skriver behøver er ikke dette et dilemma i det hele tatt, greit å være gravid med sjefen hvis du er sammen med sjefen, og ingen er gift eller lignende. Det er svært få som er hushjelp (på heltid) i dag, og et scenario der du er ansatt og bor hjemme hos sjefen, er dypt forelska i den gifte mannen i huset, blir gravid med han (etter å ha blitt forført), men han vil helst ikke ha barnet eller gå fra sin kone (for da mister han alt, det er kona som har pengene) så hva skal stakkars deg gjøre? Den boka har blitt skrevet mange ganger før.

Jeg foreslår: Myrd kona. Med hjelp av leiemorder som du kommer i kontakt med gjennom den Ukrainske mafiaen. Det vil løse dilemmaet ditt, men dessverre begynner de å presse dere for penger og kidnapper barnet, men dere kan ikke gå til politiet pga drapet, og må istedet leie en privatdetektiv som forelsker seg i deg og forgifter sjefen nå din mann slik at han må ha et lengre rekonvalisensopphold hvorpå han forelsker seg i en av sykepleierskene, skiller seg fra deg og anmelder deg for drap på første kone, slik at du havner i fengsel, sjefen får alt og barnet dør tragisk nok i en bilulykke.

Gjest M.Angelica
Skrevet

*ler så jeg nesten detter av stolen*

*knis* =D

Skrevet

Støvsuger!!!!

Den var treffende! *LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...