Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Et passende antall for en relativt kresen kvinne, men som alikevl liker å forsyne seg av livets goder ;-) (siste 12 år med samme godis ;-)

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• lurulf

5

• IngenLurerDenneGutten

5

• Freya

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest kjerringskinnet
Skrevet

skal vi se....

De siste 20 årene har det vært...2 (to). Min ekte mann og min samboer.

Før det, tror det var omtrent like mange.

Skal vi se...

1-2-3-4 må vel være bra for ei 38 år gammel dame.

Det er ikke kvantiteten som teller vet du, det er kvaliteten. Selv om størrelsen selvfølgelig har litt å si...

ekte mann=?

mener du størrelsen på mannen? Eller størrelsen av antallet du har hat sex med?

Ørkenvandreren
Skrevet

Når tror jeg forsåvidt ikke hovedinnlegget er seriøst. Men min undring er hvordan (og hvorfor) folk holder telling?

"Jeg har hatt 23 stk på 11 år", osv....

Merkelig....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Når tror jeg forsåvidt ikke hovedinnlegget er seriøst. Men min undring er hvordan (og hvorfor) folk holder telling?

Merkelig....

Kanskje de fører loggbok? :P

Gjest lett å telle vel
Skrevet

Merkelig....

Nå vet ikke jeg hvordan det er å ha ligget med haugevis da, men jeg greier da fint si et ca antall på de jeg har rota med feks. Ikke noe problem det. Man er da som regel ikke fullere enn at man greier å huske hvem man har vært intim med? Greier man ikke det, så har man kanskje hatt litt for mange...

Gjest Aimabel
Skrevet

Merkelig....

Vanskelig for meg å komme ut av tellinga, hihi!

Kanskje de har gjestebok :-)Eller kanskje de fører logg?

Gjest Aimabel
Skrevet

Kanskje de fører loggbok? :P

Hehe, tenkte visst det samme:-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Merkelig....

Har tenkt på det samme med tanke på de som snakker om hvor ofte de gjør det. Har vel en viss anelse, men hos oss er det berg og dalbane. I senga en hel dag for eksempel, deretter en uke til neste. Hvor ofte blir det?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, tenkte visst det samme:-)

He he..syns gjestebok var hakket bedre! Syns jeg ser det; "skriv gjerne en hilsen om hva du syntes om oppholdet" =)

Gjest Aimabel
Skrevet

He he..syns gjestebok var hakket bedre! Syns jeg ser det; "skriv gjerne en hilsen om hva du syntes om oppholdet" =)

Perfekt for trådstarteren da. Hvis hun fikk gode tilbakemeldinger i gjesteboka, ville det jo bli en solid cv ut av det etterhvert :-)

skorpionfisken
Skrevet

ekte mann=?

mener du størrelsen på mannen? Eller størrelsen av antallet du har hat sex med?

*fnis*

Jo her kan det tolkes flere veier ser jeg.

Det snek seg inn et mellomrom der helt utilsiktet.

Men størrelsen, den er jeg mer fornøyd med nå som min "ekte mann" er bytta ut med en sambo.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Perfekt for trådstarteren da. Hvis hun fikk gode tilbakemeldinger i gjesteboka, ville det jo bli en solid cv ut av det etterhvert :-)

CV ja.. kommer lett til å få jobb nå. (Spørs kanskje hvilket yrket hun søker på da men...)

Mary Poppins
Skrevet

35 personer på et halvt år er godt gjort.

Skrevet

Jeg husker den første, han jeg var gift med og den siste. Resten har jeg glemt. Holder ikke det da?

Skrevet

Merkelig....

Jeg har ikke hatt flere enn at jeg klarer å huske dem alle. Alle 7. :o)

Gjest En mer
Skrevet

En mer enn deg. Men over en lenger periode gitt.

Skrevet

En halv? Delt på langs eller på tvers? Eller mer symbolsk halv?

En halv en av meg. Jeg veier dobbelt så mye som ulvefar ;-)

Neida - bruker en litt overslagsregning, eller hva det heter, så er vi vel nesten i mål ;-)

Det var ikke en ufin stikkpille til gubben assa :-) Hehe!

Gjest McInToSh
Skrevet

Du skriver som om du var stolt av at du har bonket over 35 fyrer på et halvt år...

Tøs sier jeg da...

*som om det er noe å være stolt over*

Gjest Flystripa
Skrevet

Ja, du virker troverdig, både med nick, og innhold i innlegg. Haha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...