Gjest Timari Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Eller er det noen som ikke kan det? og er det noen her som har hørt om pakistanermail? (helt seriøst altså) 0 Siter
Freya Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Nei, prøvde med spraymail, men det gikk ikke an. 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Er ikke MSN bare for hotmail? Hva i alle dager er pakistanermail? For et uttrykk. 0 Siter
monass Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Joda, du kan ha msn med annen epost adresse enn hotmail. Jeg har det.. Det er valg når du oppretter msn-konto. Pakistaneramail er ukjent (gudskjelov...) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er ikke MSN bare for hotmail? Hva i alle dager er pakistanermail? For et uttrykk. Neida, du får spørsmål om du vil opprette en hotmailkonto når du innstallerer mns, men du kan fint bruke andre adresser der. Bruker yahoo-adressen min jeg. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg bruker min helt ultranormale adresse fra mitt eget domene, null problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.