Gå til innhold

sony ericsson k750i

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Noen som har kjøpt den? jeg har nylig kjøpt k700i og er storfornøyd med den, men lurer på om jeg må ha den nye k750i. Hører bilekvaliteten er mye bedre pluss ubegrenset med lagringsplass pga av minnekort.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Min Nokiatelefon har tatt fullstendig kvelden nå, naturligvis bare dager etter at garantitiden gikk ut.

Så jeg kom akkurat hjem med en SE K750i. Den står til lading så jeg kan ikke si stort om den ennå.

Men den blir i hvert fall skamrost i tester.

Du kan selvsagt ikke lagre ubegrenset med bilder på den. Så vidt jeg forstår har du det vanlige telefonminnet + 64 mb på et minnekort.

Fin er den i hvert fall.

Du kan forresten sjekke diverse tester på nettet. Det var det jeg gjorde før jeg kjøpte min.

F.eks. www.dinside.no

Gjest M.Angelica
Skrevet

Min Nokiatelefon har tatt fullstendig kvelden nå, naturligvis bare dager etter at garantitiden gikk ut.

Så jeg kom akkurat hjem med en SE K750i. Den står til lading så jeg kan ikke si stort om den ennå.

Men den blir i hvert fall skamrost i tester.

Du kan selvsagt ikke lagre ubegrenset med bilder på den. Så vidt jeg forstår har du det vanlige telefonminnet + 64 mb på et minnekort.

Fin er den i hvert fall.

Du kan forresten sjekke diverse tester på nettet. Det var det jeg gjorde før jeg kjøpte min.

F.eks. www.dinside.no

Har du kjøpt SE?? Trodde du hatet de jeg... :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du kjøpt SE?? Trodde du hatet de jeg... :P

Nei, men jeg ville irritert meg grønn over de tidligere modellenes trege skrivefunksjoner. På denne skal det være oppgradert og helt i henhold.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, men jeg ville irritert meg grønn over de tidligere modellenes trege skrivefunksjoner. På denne skal det være oppgradert og helt i henhold.

He he..håper du blir fornøyd med den her da. Jeg er fornøyd med min. (k500i) Den bruker nesten ingen penger heller =p

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he..håper du blir fornøyd med den her da. Jeg er fornøyd med min. (k500i) Den bruker nesten ingen penger heller =p

Jeg tok i hvert fall et par bilder med telefonen nå, og jeg må si meg mektig imponert over kvaliteten! Zoom og gode greier. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tok i hvert fall et par bilder med telefonen nå, og jeg må si meg mektig imponert over kvaliteten! Zoom og gode greier. :)

Zoom og? Så kult! Det har ikke min. =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Zoom og? Så kult! Det har ikke min. =)

Zoom og 2 megapixler!

Men jeg har bare tatt to bilder enda. Det er mer enn nok annet å sette seg inn i. Min første SE-telefon, så. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Zoom og 2 megapixler!

Men jeg har bare tatt to bilder enda. Det er mer enn nok annet å sette seg inn i. Min første SE-telefon, så. :)

SE er litt forskjellig fra Nokia ja.. Men man kommer fort inn i det =)

Gjest sandex
Skrevet

Den er grådig god :) Har den ja, og bildekvaliteten er jo super med 2 megapixler - og video-opptak blir jo godt og!

Virker som om de har fokusert på mp3 og bilde på denne tif - masse artige finesser

Men selvfølgelig - designmessig er den jo ikke av de mest fantasifulle :)

Gjest sandex
Skrevet

PS: Nå har jeg ca. 160 bilder og et par video-opptak - og nå er minnekortet fullt :)

Gjest glømt det
Skrevet

Det er ikke deg som tilbød hun her jobb, vel?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/06/10/434332.html

Hvis du er litt observant kan du se at linkene er hentet fra foto.no Der er bildene utstillt under "akt".

Altså hobbyfotografer sem legger ut bilder for å få konstruktiv kritikk på dem.

De er selvsagt tatt med ordentlige kameraer, ikke mobiltelefoner;)

Gjest glømt det
Skrevet

Det der var litt bedre ja! :)

Enig, men oppløsningen er den samme.

Før markøren over bildene, og du kan velge "full range".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...