Gå til innhold

Åreknuteoperasjon

Anbefalte innlegg

Gjest åreknuten
Skrevet

Noen som har hatt slik operasjon, og vet hvor lang tid det tar? Ble dere liggende på sykehuset, eller kom dere hjem på dagen? Hvor lang sykemelding etterpå?

Skrevet

Hehhe... nå kom jeg på en episode fra niende klasse, da naturfaglæreren drev og fortalte om slike operasjoner temmelig detaljert.

En av gutta tålte tydeligvis ikke det han hørte. Øynene gikk rundt, og han ramlet rett i gulvet med et brak!

Det er første og eneste gang jeg har sett på at noen faktisk har besvimt :)

Det er forøvrig en grei operasjon, så det tar nok ikke mange dagene før du er hjemme igjen.

Lykke til!

Gjest 55 år gammel da
Skrevet

Operasjonen gikk raskt i narkose. Reiste hjem samme dag. Snittet opp ved ankelen og i lysken. Dro i begge ender det jeg hadde for mye. Sydde sammen. Vondt å gå i noen uker, sykmeldt 3 uker. Var på Røde Kors i Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...