Gå til innhold

bivirkning av litium?

Anbefalte innlegg

Gjest piiiia

er dette en kjent bivirkning? Jeg bruker litium og lamictal men dette skjedde først etter at jeg fikk litium, jeg våkner på natta og er driiitkvalm og føler jeg må kaste opp, må bare dra til 7 eleven å kjøpe grillpølse og cola så går det over. Føler for noe salt og cola liksom for å holde meg på beina, og ikke kaste opp. Har hendt jeg har våknet og bare kastet opp.

I høst gikk jeg ned 7 kg på en mnd fordi jeg var kronisk kvalm og hadde brekninger, hendte jeg kastet opp bare jeg skulle pusse tennene. Sa fra til lege som kalte det "psykisk". Så gikk dette over, lettet var jeg, men har merket nå at jeg blir kvalm om jeg ikke spiser innen få timer etter jeg har tatt medisin. Spise før medisin hjelper ikke. Så jeg var sikkert bedre siste tiden fordi jeg tilfeldigvis har spist få timer etter jeg har tatt medisin. Har også en del diare, noen ganger ille, andre ganger går det helt fint.

Er dette bivirkning?

(Må ellers si at det absolutt er verdt det.)

Jeg liker forresten ikke sjokolade lenger. Er det bivirkning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187473-bivirkning-av-litium/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...