Gå til innhold

Medisin mot sosial sårbarhet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shrekk 78

Jeg er ingen ekspert på dette, men jeg tror at får du tilstrekkelig med gode erfaringer med folk, så vil du slappe mer av ift dette.

Hvorvidt en pille kan hjelpe, vel det KAN kanskje hjelpe der og da, men det helbreder ikke problemet ditt.

Jeg tror at du kunne ha godt av å føle at du mestret ting og tang, da ville selvtilliten din økt.

Joda, piller kan hjelpe mot "sosial sårbarhet." F.eks cipralex som egentlig er medisin mot depresjon og visste typer angst, blant annet sosialangst.

Jeg har fått et nytt liv med denne medisinen. Ikke sånn å forstå at alt er greit bare jeg svelger et par tabletter om dagen, men de gir meg akkurat såpass med tykkere hud at jeg stadig tør å urfordre angsten litt her, og litt der.

Når jeg ser jeg får til og ikke får panikk, hjelper dette ytterligere på til at jeg tør utfordre meg selv.

Cipralex blir kalt "lykkepille", men det er den ikke altså. De gir bare et dytt i riktig retning. Men gå, det må man gjøre sjøl :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...