nyca Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Er lenge siden vi har vært i Sverige nå... Noen som vet hvor det er billigst å kjøpe snus-rull? På Strømstad ferja? Eller i land? På forhånd takk.... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Mener ihvertfall det er ca. 180.n.kr. for en rull general på Nordby, Svinesund. (Kjøper med for noen altså, bruker ikke det selv :-) ) 0 Siter
Gjest Toller: Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Handler du tax-free, f.eks. Strømstad-fergen, kan du ikke ta med full kvote med mindre du kan dokumentere at du har vært ute av landet i minst 24 timer. Handler du i butikk i Sverige kan du ta med full kvote selv ved opphold mindre enn 24 timer. Du må kunne dokumentere at du har handlet i butikk (kassalapp). Du kan innføre slik kvote én gang pr. 24 timer. 0 Siter
nyca Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Handler du tax-free, f.eks. Strømstad-fergen, kan du ikke ta med full kvote med mindre du kan dokumentere at du har vært ute av landet i minst 24 timer. Handler du i butikk i Sverige kan du ta med full kvote selv ved opphold mindre enn 24 timer. Du må kunne dokumentere at du har handlet i butikk (kassalapp). Du kan innføre slik kvote én gang pr. 24 timer. Ja dette er jeg fullt klar over... ;o) 0 Siter
Gjest fordetså Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Handler du tax-free, f.eks. Strømstad-fergen, kan du ikke ta med full kvote med mindre du kan dokumentere at du har vært ute av landet i minst 24 timer. Handler du i butikk i Sverige kan du ta med full kvote selv ved opphold mindre enn 24 timer. Du må kunne dokumentere at du har handlet i butikk (kassalapp). Du kan innføre slik kvote én gang pr. 24 timer. Jovisst kan du handle på ferja. Jeg har ALDRI måtte dokumentere noe som helst når jeg har handlet der ! Selvfølgelig tar vi båten TIL Sverige, for da er kvoten MYE større, eller dvs. de krysser aldri og sjeldent billetten, enkelt å smugle over grensa. Forøvrig vet jeg ikke prisen på snusen. 0 Siter
Gjest fordetså Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jovisst kan du handle på ferja. Jeg har ALDRI måtte dokumentere noe som helst når jeg har handlet der ! Selvfølgelig tar vi båten TIL Sverige, for da er kvoten MYE større, eller dvs. de krysser aldri og sjeldent billetten, enkelt å smugle over grensa. Forøvrig vet jeg ikke prisen på snusen. Går da ut ifra at ingen er så dumme at de kjøper tur/retur billett til båten ) for da har de et problem hvis de blir sjekket i Tax-Free`n 0 Siter
Gjest Toller: Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jovisst kan du handle på ferja. Jeg har ALDRI måtte dokumentere noe som helst når jeg har handlet der ! Selvfølgelig tar vi båten TIL Sverige, for da er kvoten MYE større, eller dvs. de krysser aldri og sjeldent billetten, enkelt å smugle over grensa. Forøvrig vet jeg ikke prisen på snusen. Du kan selvfølgelig handle alt du vil på ferja. Jeg har aldri hevdet noe annet. Mitt innlegg gjelder hva som er tillatt å innføre til Norge, og reglene for det. At du velger å innføre tax-free-kvote uten å ha vært ute av landet i 24 timer eller mer, er ditt valg og jeg regner med at du vet hva dette kan innebære. 0 Siter
Gjest fordetså Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du kan selvfølgelig handle alt du vil på ferja. Jeg har aldri hevdet noe annet. Mitt innlegg gjelder hva som er tillatt å innføre til Norge, og reglene for det. At du velger å innføre tax-free-kvote uten å ha vært ute av landet i 24 timer eller mer, er ditt valg og jeg regner med at du vet hva dette kan innebære. Har aldri hørt om at noen har blitt sjekket om hvor lenge de har vært i Sverige. Så den sjansen tar jeg glatt ja. Har smuglet fra Sverige i 20-25 år, tjener masse penger på det iallefall en gang i måneden ). 0 Siter
Gjest kjøpte i går Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 På Nordbysenteret i går kostet det 227,- for en rull med 10 stk. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 På Nordbysenteret i går kostet det 227,- for en rull med 10 stk. http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=showNews&url_topic=0&DocumentId=31125743 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.