Akela Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hei! Har hattet med en fyr på nettet som er svensk. Tydeligvis er ikke jeg så god på svensk;-) Han skrev "Har du fler kort på dej du da, gullet?" Noen som vil være så snill å si meg hva det betyr? 0 Siter
Gjest svorsk Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Kort=bilde, ikke så vanskelig det da, ellers kan du jo faktisk spørre han, dere kommuniserer gjør dere ikke? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Aner ikke. Men hva svarte du da? Klarte du føre samtalen over på noe annet, siden du ikke måtte spørre han? 0 Siter
Akela Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Kort=bilde, ikke så vanskelig det da, ellers kan du jo faktisk spørre han, dere kommuniserer gjør dere ikke? Oki, takk for svar. Jo vi kommuniserer jo. Men er inne på en sånn side hvor du sender en melding, så får du svar når den personen er inn på. Altså det er ikke sånn som vanlige chattegreier at du får svar med en gang. (hmmm.. dårlig forklaring?) Derfor tenkte jeg å finne ut av det siden han ikke var inn der då... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.