Gå til innhold

Bokklubben

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Noen som har peiling?

Den 1.juni meldte jeg meg inn og skulle få 3 gratise bøker (+ porto). Den 3.juni skulle de ha blitt sendte i følge "din side" på nettstedet deres. Men jeg har forsatt ikke fått bøkene!!

Er det sånn at bøkene kommer rett i posten eller får man hentelapp??

Gjest teatrika
Skrevet

Du får hentelapp, fordi pakken er for stor til at den får plass i postkassa di:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du får hentelapp, fordi pakken er for stor til at den får plass i postkassa di:-)

Da kan jeg bare tenke meg hvor den hentelappen ligger, i den grønne fine dunken som samboeren min er så glad i! Hva gjør jeg nå??

Kommer ikke inn på sidene deres heller idag..

Gjest teatrika
Skrevet

Da kan jeg bare tenke meg hvor den hentelappen ligger, i den grønne fine dunken som samboeren min er så glad i! Hva gjør jeg nå??

Ta kontakt med posthuset. De kan lage dubletter av slike postlapper. Forklar dem saken, så regner jeg ikke med at det er noe problem i det hele tatt:-)

Skrevet

Du får en dublett-lapp etter en eller to uker.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ta kontakt med posthuset. De kan lage dubletter av slike postlapper. Forklar dem saken, så regner jeg ikke med at det er noe problem i det hele tatt:-)

Jeg gikk å sjekka dunken nå. Men jeg fant den ikke. Er det mulig at den ikke har kommet til nå?

Jeg kan jo gå å høre på posten uansett. Får ta med leg. så ordner det seg forhåpentligvis.

Takk for svar! =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du får en dublett-lapp etter en eller to uker.

Okei! Bare så kjedlig å gå å vente så lenge. Får gå på posten å høre. Takk for svar! =)

Gjest teatrika
Skrevet

Jeg gikk å sjekka dunken nå. Men jeg fant den ikke. Er det mulig at den ikke har kommet til nå?

Jeg kan jo gå å høre på posten uansett. Får ta med leg. så ordner det seg forhåpentligvis.

Takk for svar! =)

Hvis du meldte deg inn 1. juni, så er det store muligheter for at den ikke har kommet enda, faktisk... Men Postkontoret vet dette...

Hvilke bøker bestilte du forresten?

Hilsen en litt nygjerring og leseglad

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du meldte deg inn 1. juni, så er det store muligheter for at den ikke har kommet enda, faktisk... Men Postkontoret vet dette...

Hvilke bøker bestilte du forresten?

Hilsen en litt nygjerring og leseglad

Okei! Kanskje jeg skal drøy den til mandag da. Så får jeg heller feste i helgen ;)

Jeg bestilte noen krimbøker, av Anne Holt, Jo Nesbø og Unni Lindell. Jeg husker desverre ikke tittel, og kommer meg som sagt ikke inn på nettsiden deres så jeg får sjekket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...