Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Noen som har peiling? Den 1.juni meldte jeg meg inn og skulle få 3 gratise bøker (+ porto). Den 3.juni skulle de ha blitt sendte i følge "din side" på nettstedet deres. Men jeg har forsatt ikke fått bøkene!! Er det sånn at bøkene kommer rett i posten eller får man hentelapp?? 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du får hentelapp, fordi pakken er for stor til at den får plass i postkassa di:-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du får hentelapp, fordi pakken er for stor til at den får plass i postkassa di:-) Da kan jeg bare tenke meg hvor den hentelappen ligger, i den grønne fine dunken som samboeren min er så glad i! Hva gjør jeg nå?? Kommer ikke inn på sidene deres heller idag.. 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Da kan jeg bare tenke meg hvor den hentelappen ligger, i den grønne fine dunken som samboeren min er så glad i! Hva gjør jeg nå?? Kommer ikke inn på sidene deres heller idag.. Ta kontakt med posthuset. De kan lage dubletter av slike postlapper. Forklar dem saken, så regner jeg ikke med at det er noe problem i det hele tatt:-) 0 Siter
....AV Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Da kan jeg bare tenke meg hvor den hentelappen ligger, i den grønne fine dunken som samboeren min er så glad i! Hva gjør jeg nå?? Kommer ikke inn på sidene deres heller idag.. Du får en dublett-lapp etter en eller to uker. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ta kontakt med posthuset. De kan lage dubletter av slike postlapper. Forklar dem saken, så regner jeg ikke med at det er noe problem i det hele tatt:-) Jeg gikk å sjekka dunken nå. Men jeg fant den ikke. Er det mulig at den ikke har kommet til nå? Jeg kan jo gå å høre på posten uansett. Får ta med leg. så ordner det seg forhåpentligvis. Takk for svar! =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du får en dublett-lapp etter en eller to uker. Okei! Bare så kjedlig å gå å vente så lenge. Får gå på posten å høre. Takk for svar! =) 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg gikk å sjekka dunken nå. Men jeg fant den ikke. Er det mulig at den ikke har kommet til nå? Jeg kan jo gå å høre på posten uansett. Får ta med leg. så ordner det seg forhåpentligvis. Takk for svar! =) Hvis du meldte deg inn 1. juni, så er det store muligheter for at den ikke har kommet enda, faktisk... Men Postkontoret vet dette... Hvilke bøker bestilte du forresten? Hilsen en litt nygjerring og leseglad 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvis du meldte deg inn 1. juni, så er det store muligheter for at den ikke har kommet enda, faktisk... Men Postkontoret vet dette... Hvilke bøker bestilte du forresten? Hilsen en litt nygjerring og leseglad Okei! Kanskje jeg skal drøy den til mandag da. Så får jeg heller feste i helgen Jeg bestilte noen krimbøker, av Anne Holt, Jo Nesbø og Unni Lindell. Jeg husker desverre ikke tittel, og kommer meg som sagt ikke inn på nettsiden deres så jeg får sjekket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.