Gå til innhold

Fler som er skolelei?

Anbefalte innlegg

Gjest Lei som meg?
Skrevet

Hei,

Jeg er så skolelei at jeg ikke klarer å glede meg over at ferien har begynt! Fler som har det som meg?

Gjest someone out there
Skrevet

ja..skjønner hva du mener.er også drittlei skolen!og siden jeg skal jobbe såpass mye blir det ikke skikkelig ferie heller..men slipper ihvertfall innleveringer,prøver osv for en god stund..gled deg over at nå har du fri!!!

Gjest laereren:-)
Skrevet

Gjett om! Og ferien begynner ikke før tirsdag den 21....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke skolelei mer for nå har jeg sommerferie!! :)

Me too!!

Men jeg er og ferdig med skolen! Herlig og være utdannet :D

Skrevet

Me too!!

Men jeg er og ferdig med skolen! Herlig og være utdannet :D

Isj, det ekke jeg da.. Men deilig med sommerferie før skolen begynner igjen! Nå er det jo en "evighet" til ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Isj, det ekke jeg da.. Men deilig med sommerferie før skolen begynner igjen! Nå er det jo en "evighet" til ;)

Ja, det kan jeg tenke meg. Jeg føler og at jeg skal på skolen igjen. Har aldri opplevd noen annet.

(Siden før jeg var 7 år)

Gjest Meg igjenn
Skrevet

ja..skjønner hva du mener.er også drittlei skolen!og siden jeg skal jobbe såpass mye blir det ikke skikkelig ferie heller..men slipper ihvertfall innleveringer,prøver osv for en god stund..gled deg over at nå har du fri!!!

Takk for sympati.

I dag har jeg jobbet. God følelse å gjøre noe praktisk! Og i går vasket jeg all eksamensfølelse ut av huset. Puh!! Begynner å se litt lysere på tilværelsen heldigvis :-)

Gjest Lei som meg?
Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg. Jeg føler og at jeg skal på skolen igjen. Har aldri opplevd noen annet.

(Siden før jeg var 7 år)

Så deilig da. Gratulerer. Kan tenke meg at det føles litt rart...men befriende vil jeg tro!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...