Gjest Lei som meg? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hei, Jeg er så skolelei at jeg ikke klarer å glede meg over at ferien har begynt! Fler som har det som meg? 0 Siter
Gjest someone out there Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 ja..skjønner hva du mener.er også drittlei skolen!og siden jeg skal jobbe såpass mye blir det ikke skikkelig ferie heller..men slipper ihvertfall innleveringer,prøver osv for en god stund..gled deg over at nå har du fri!!! 0 Siter
Gjest laereren:-) Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Gjett om! Og ferien begynner ikke før tirsdag den 21.... 0 Siter
villee Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ikke skolelei mer for nå har jeg sommerferie!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ikke skolelei mer for nå har jeg sommerferie!! Me too!! Men jeg er og ferdig med skolen! Herlig og være utdannet 0 Siter
villee Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Me too!! Men jeg er og ferdig med skolen! Herlig og være utdannet Isj, det ekke jeg da.. Men deilig med sommerferie før skolen begynner igjen! Nå er det jo en "evighet" til 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Isj, det ekke jeg da.. Men deilig med sommerferie før skolen begynner igjen! Nå er det jo en "evighet" til Ja, det kan jeg tenke meg. Jeg føler og at jeg skal på skolen igjen. Har aldri opplevd noen annet. (Siden før jeg var 7 år) 0 Siter
Gjest Meg igjenn Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 ja..skjønner hva du mener.er også drittlei skolen!og siden jeg skal jobbe såpass mye blir det ikke skikkelig ferie heller..men slipper ihvertfall innleveringer,prøver osv for en god stund..gled deg over at nå har du fri!!! Takk for sympati. I dag har jeg jobbet. God følelse å gjøre noe praktisk! Og i går vasket jeg all eksamensfølelse ut av huset. Puh!! Begynner å se litt lysere på tilværelsen heldigvis :-) 0 Siter
Gjest Lei som meg? Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ja, det kan jeg tenke meg. Jeg føler og at jeg skal på skolen igjen. Har aldri opplevd noen annet. (Siden før jeg var 7 år) Så deilig da. Gratulerer. Kan tenke meg at det føles litt rart...men befriende vil jeg tro! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.