Gå til innhold

Morsmelk i kaffen? Nei takk.

Anbefalte innlegg

Gjest MrPimmel
Skrevet

Ville du ha det hvis det ikke var fløte eller melk å få?

Hvorfor (ikke)?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

6

• laguna1365380434

6

• IngenLurerDenneGutten

4

• Katt-ja

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er rimelig avhengig av kaffe. Og melk i kaffen. Men et sted går grensen...

laguna1365380434
Skrevet

Fordi at det ville jeg på alle måter finne uestetisk.. Blærgh..

Dessuten, men langt mindre viktig øff cørs, jeg har hørt at morsmelk er søtt og vondt for alle som ikke er bebbisser..

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det hadde gått greit. Jeg er ingen kostforakter:)

Jeg er en annen
Skrevet

Kan knapt tenke meg noe mer frastøtende.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det hadde gått greit. Jeg er ingen kostforakter:)

Det er liksom noe underlig med hvor ting kommer fra?

Jeg fikk meg heller ikke til å mate hønsene med hønsekjøtt, og noen spiser ikke egge fra høns som spiser mark, maur og biller :-)

Broren min fikk se hvor kumelka kommer fra, da skulle ikke ha ha mer melk nei.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg fikk meg heller ikke til å mate hønsene med hønsekjøtt, og noen spiser ikke egge fra høns som spiser mark, maur og biller :-)

"Jeg fikk meg heller ikke til å mate hønsene med hønsekjøtt"

barna får jo barnemat

Skrevet

Det er nå ikke akkurat som å mate høns med hønsekjøtt, da.

Pattedyr blir ikke kannibaler av å drikke morsmelk.

Gjest nei takk du
Skrevet

Fordi at det ville jeg på alle måter finne uestetisk.. Blærgh..

Dessuten, men langt mindre viktig øff cørs, jeg har hørt at morsmelk er søtt og vondt for alle som ikke er bebbisser..

Eller hva med kattemorsmelk? blæhhh, det lukter skikkelig piss ;-(

Kizza1365380506
Skrevet

Hvis jeg var avhengig av melk i kaffen, og om det ikke smakte vond - så hvorfor ikke...

Vi tar jo i oss så mye annet rart.

laguna1365380434
Skrevet

barna får jo barnemat

Og jeg har servert trøndersodd til kompisen min fra Trondheim..:-o

;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Og jeg har servert trøndersodd til kompisen min fra Trondheim..:-o

;-)

Ja men det er godt det;)

Gjest muttra
Skrevet

Det tror jeg vil smake grevling, og dessuten er det enzymer i morsmelk som gjør at mat løser seg opp. Jeg tror kaffen ville skilt seg. *pjuk*

Det er en grunn.

En annen grunn er at jeg ikke vil ha andres kroppsvæsker i meg. Da det i høyeste grad kan være smittefarlig. Andres kroppsvæsker som i andre enn mannens, eller sikla på egne unger. For ekskremsel.

Derfor.

Gjest Bizzarrrre meg
Skrevet

Jeg ga fuglen min en liten bit kyllingkjøtt en gang,bare for å teste.

Fuglen gomlet og tagg og syntes det var riktig så godt,intetanende som stakkaren var. Ikke visste han at han koste seg med onkel kylling(grøss)

Det var en engangshendelse altså!

Gjest MrPimmel
Skrevet

barna får jo barnemat

Æsj!

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det tror jeg vil smake grevling, og dessuten er det enzymer i morsmelk som gjør at mat løser seg opp. Jeg tror kaffen ville skilt seg. *pjuk*

Det er en grunn.

En annen grunn er at jeg ikke vil ha andres kroppsvæsker i meg. Da det i høyeste grad kan være smittefarlig. Andres kroppsvæsker som i andre enn mannens, eller sikla på egne unger. For ekskremsel.

Derfor.

Men våre kjære spebarn drikker jo morsmelk? Vi voksne kan ikke? Det er kanskje ikke så farlig med unger?

mil1365380270
Skrevet

Jeg ga fuglen min en liten bit kyllingkjøtt en gang,bare for å teste.

Fuglen gomlet og tagg og syntes det var riktig så godt,intetanende som stakkaren var. Ikke visste han at han koste seg med onkel kylling(grøss)

Det var en engangshendelse altså!

Rovfugler spiser småfugl, så det blir litt annerledes. Selv om vi klassifiserer alle som "fugler", er det forskjell på dem.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Enhver form for melk i kaffe er en vederstyggelighet, hva enn den kommer fra en pupp eller en kartong. Svart skal det være.

Emballasjen derimot, har jeg ingenting imot.

Gjest muttra
Skrevet

Men våre kjære spebarn drikker jo morsmelk? Vi voksne kan ikke? Det er kanskje ikke så farlig med unger?

Ja, morsmelk fra SIN EGEN mor ja. Dersom barnet skulle blitt smittet av mor, ville det skje under svangerskap eller fødsel. Mødre med HIV ammer ikke vet du, fordi viruset finnes i morsmelk.

Jeg ville ikke bli hysterisk over å få i meg litt av MIN melk. Det har skjedd mange ganger. Men er ikke noe jeg liksom gjør "for å slukke tørsten".

Men om noen kødder, og har morsmelk i kaffen min, uten å si noe til meg. Ja så hadde jeg blitt så forbanna....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...