Gjest muttra Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 "Jeg fikk meg heller ikke til å mate hønsene med hønsekjøtt" barna får jo barnemat Ja ikke sant..levepostei...*knegg* 0 Siter
Freya Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja ikke sant..levepostei...*knegg* Grr... Minner meg om den forferdelige reklamen med jenta som sier "Kan vi sjøpe sjyllingpotei?" SJYLLINGPOTEI! ARgh. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 "Jeg fikk meg heller ikke til å mate hønsene med hønsekjøtt" barna får jo barnemat Jeg har ingen fordommer for mat, jeg setter i meg det meste. Ikke for mye fett selvfølgelig. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Enhver form for melk i kaffe er en vederstyggelighet, hva enn den kommer fra en pupp eller en kartong. Svart skal det være. Emballasjen derimot, har jeg ingenting imot. Fra pupp eller papp? All melk kommer fra pupp, men går over i papp. Det fins 2 liters papp og ti liters pupp. Flere forslag? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Fra pupp eller papp? All melk kommer fra pupp, men går over i papp. Det fins 2 liters papp og ti liters pupp. Flere forslag? Vel...det den vanlige melken kommer fra refereres vel vanligvis til som jur... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vel...det den vanlige melken kommer fra refereres vel vanligvis til som jur... Javel. Jammen har du flotte jur skal jeg si neste gang :-), kanskje best å søke dekning da? Spørs sikkert hvem jeg sier det til? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Javel. Jammen har du flotte jur skal jeg si neste gang :-), kanskje best å søke dekning da? Spørs sikkert hvem jeg sier det til? nå var det kumelk jeg snakket om, og med mindre du ofte fører samtaler med kyr slipper du vel å tiltale eieren av juret. Ikke prøv det på den arten med pupper, nei, det tror jeg går dårlig... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 nå var det kumelk jeg snakket om, og med mindre du ofte fører samtaler med kyr slipper du vel å tiltale eieren av juret. Ikke prøv det på den arten med pupper, nei, det tror jeg går dårlig... Det er ganske riktig tror jeg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Fordi at det ville jeg på alle måter finne uestetisk.. Blærgh.. Dessuten, men langt mindre viktig øff cørs, jeg har hørt at morsmelk er søtt og vondt for alle som ikke er bebbisser.. Uestetisk? Eller uetisk? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Uestetisk? Eller uetisk? Uestetisk..:-) Uetisk var det vel bare om en ansatte fattige melkeprodusenter til ti kroner timen og solgte den for førti.. Eller noe slikt. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Uestetisk..:-) Uetisk var det vel bare om en ansatte fattige melkeprodusenter til ti kroner timen og solgte den for førti.. Eller noe slikt. :-) Altså at det ikke er pent å se på? Skal vel ikke glo på kaffen? *slår opp ordet i ordboka* Hmm... Skal se på dette igjen i morgen tror jeg. Lurer på om jeg har misforstått litt av hvert her i verden. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 "Jeg fikk meg heller ikke til å mate hønsene med hønsekjøtt" barna får jo barnemat Og italienere får italiensk salat (OK, jeg har dårlig humor i kveld). 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Altså at det ikke er pent å se på? Skal vel ikke glo på kaffen? *slår opp ordet i ordboka* Hmm... Skal se på dette igjen i morgen tror jeg. Lurer på om jeg har misforstått litt av hvert her i verden. Uestetiske fenomener trenger ikke å bare fornærme synsansen..;-) Musikk kan være uesteisk, enkelte smakskombinasjoner kan.. Og enkelte ideer..Ting som ikke er rasjonelt forferdelig, men som bare virker smakløst som konsept..;-) Og der kom mormelk i kaffen inn, selvom jeg mistenker at selve smakskombinasjonen ikke er så verst "uestetisk" den heller. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Uestetiske fenomener trenger ikke å bare fornærme synsansen..;-) Musikk kan være uesteisk, enkelte smakskombinasjoner kan.. Og enkelte ideer..Ting som ikke er rasjonelt forferdelig, men som bare virker smakløst som konsept..;-) Og der kom mormelk i kaffen inn, selvom jeg mistenker at selve smakskombinasjonen ikke er så verst "uestetisk" den heller. Morsmelk smaker ganske disgusting. Har smakt. Stadig vekk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Morsmelk smaker ganske disgusting. Har smakt. Stadig vekk. Jeg har jo også smakt, men det er lenge siden..;-) Men jeg mener faktisk å huske at det var søtt og litt vondt. Enten det eller så er det bare noe jeg innbiller meg at jeg husker. Jeg fikk da tross alt neppe pupp SÅ lenge heller. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har jo også smakt, men det er lenge siden..;-) Men jeg mener faktisk å huske at det var søtt og litt vondt. Enten det eller så er det bare noe jeg innbiller meg at jeg husker. Jeg fikk da tross alt neppe pupp SÅ lenge heller. Ja, det er en kvalmende søt smak. Hender det spruter ut på hendene mine f.eks og da er det greiest å bare slikke det av istedetfor å gni det ut på sofa eller klær. Det hørtes jo iallefall SKIKKELIG kvalmt ut da, sånn på trykk. Burde jo selvfølgelig vaska hendene med en gang, men det funker selvfølgelig ikke med en baby som spiser. Men det er lenge siden jeg har smakt nå da. Hun klarer å holde puppen i munn uten å sprute over alt støtt og stadig. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, det er en kvalmende søt smak. Hender det spruter ut på hendene mine f.eks og da er det greiest å bare slikke det av istedetfor å gni det ut på sofa eller klær. Det hørtes jo iallefall SKIKKELIG kvalmt ut da, sånn på trykk. Burde jo selvfølgelig vaska hendene med en gang, men det funker selvfølgelig ikke med en baby som spiser. Men det er lenge siden jeg har smakt nå da. Hun klarer å holde puppen i munn uten å sprute over alt støtt og stadig. *lol* Hørtes kanskje litt "uestetisk" det også..;-) Men sånn er det vel,en må vel ordne en del ting på sparket når en har med småttinger å gjøre.. Da kan du hvertfall utale deg med tyngde om smaken av morsmelk, det er jo noe..;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.