Gå til innhold

Morsmelk i kaffen? Nei takk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj og dobbelt-æsj! Jeg vemmes av å tenke på det. Pupper som spruter ut melk er noe av det ekleste jeg vet om. Jeg er nok litt forstyrra.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

6

• laguna1365380434

6

• IngenLurerDenneGutten

4

• Katt-ja

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest MrPimmel
Skrevet

Nei takk, drikker den svart.

Jo liiitt ?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Æsj og dobbelt-æsj! Jeg vemmes av å tenke på det. Pupper som spruter ut melk er noe av det ekleste jeg vet om. Jeg er nok litt forstyrra.

Du har for god fantasi. For mange følelser.

Skrevet

Ja, det er ikke særlig artig. En gang spruta det sånn og babyen fikk det utover hele fjeset, iøynene, nesa og overalt.

Da var jeg ganske glad jeg ikke satt på kafe, for å si det sånn. Nå har hun litt bedre kontroll når melka kommer for full pupp.

Skrevet

Jeg trodde du skrev dette som et svar lenger ned der mine pupper og min morsmelk prates om, for jeg fant innlegget ditt på 100 nyeste.

Selvsentrert som jeg er. :D

mariaflyfly
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Morsmelk er forbeholdt babyer.

Dessuten liker jeg kaffen best svart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...