tonie Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Æsj og dobbelt-æsj! Jeg vemmes av å tenke på det. Pupper som spruter ut melk er noe av det ekleste jeg vet om. Jeg er nok litt forstyrra. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nei takk, drikker den svart. Jo liiitt ? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Æsj og dobbelt-æsj! Jeg vemmes av å tenke på det. Pupper som spruter ut melk er noe av det ekleste jeg vet om. Jeg er nok litt forstyrra. Du har for god fantasi. For mange følelser. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Æsj og dobbelt-æsj! Jeg vemmes av å tenke på det. Pupper som spruter ut melk er noe av det ekleste jeg vet om. Jeg er nok litt forstyrra. Ja, det er ikke særlig artig. En gang spruta det sånn og babyen fikk det utover hele fjeset, iøynene, nesa og overalt. Da var jeg ganske glad jeg ikke satt på kafe, for å si det sånn. Nå har hun litt bedre kontroll når melka kommer for full pupp. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Æsj og dobbelt-æsj! Jeg vemmes av å tenke på det. Pupper som spruter ut melk er noe av det ekleste jeg vet om. Jeg er nok litt forstyrra. Jeg trodde du skrev dette som et svar lenger ned der mine pupper og min morsmelk prates om, for jeg fant innlegget ditt på 100 nyeste. Selvsentrert som jeg er. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Selvfølgelig ikke. Morsmelk er forbeholdt babyer. Dessuten liker jeg kaffen best svart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.