Gå til innhold

P4 og Kanal24

Anbefalte innlegg

Gjest Savner P4
Skrevet

Ja, her hvor jeg bor fjernet de P4 og kom inn med Kanal24.

Jeg er så dritlei han idioten som synger "Hvert tredje søk er gratis...til 1985"

Hvor mange søkersteder for ukjente nummere skal vi ha da ? Det har jo aldri vært letter å søke etter ukjente nummere. Og på internett ligger hele telefonen GRATIS !

Skrevet

hehe du er sint på kanal24 på grunn av en enkelt reklame?

jaja hvorfor ikke?

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hva mener du med at de "fjernet" P4? P4 er da der, bare på en annen frekvens...

Gjest M.Angelica
Skrevet

P4 er jo bare flyttet til en annen frekvens..

Gjest Savner ikke Krekar
Skrevet

Hva mener du med at de "fjernet" P4? P4 er da der, bare på en annen frekvens...

Nei, den finnes ikke her jeg bor, og slik er det mange andre steder i vårt land også. Frekvenser vet jeg en del om, og ja, P4 er flyttet, men som sagt; den finnes ikke her.

Og ja, jeg ber sint på alt og alle idag, og bruker DOL til å blåse over. Har sittet å hørt på nyheter og videre lest nyheter på nettaviser. Og hva hører jeg ; Krekar, Røkke og et jævla sertifikat, hatten til Mette Marit og faens oldemor. Joda, journalistikk på sitt best.

Takker for at jeg får ut litt steam på gode gamle DOl *lol*

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Nei, den finnes ikke her jeg bor, og slik er det mange andre steder i vårt land også. Frekvenser vet jeg en del om, og ja, P4 er flyttet, men som sagt; den finnes ikke her.

Og ja, jeg ber sint på alt og alle idag, og bruker DOL til å blåse over. Har sittet å hørt på nyheter og videre lest nyheter på nettaviser. Og hva hører jeg ; Krekar, Røkke og et jævla sertifikat, hatten til Mette Marit og faens oldemor. Joda, journalistikk på sitt best.

Takker for at jeg får ut litt steam på gode gamle DOl *lol*

OK

Skrevet

Siden du har internett, hvorfor ikke høre på p4 der (ehm.. eller blir det her?)

www.p4.no

Der står det også oppgitt frekvensene deres på ulike steder i Norge

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...