Gjest Savner P4 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, her hvor jeg bor fjernet de P4 og kom inn med Kanal24. Jeg er så dritlei han idioten som synger "Hvert tredje søk er gratis...til 1985" Hvor mange søkersteder for ukjente nummere skal vi ha da ? Det har jo aldri vært letter å søke etter ukjente nummere. Og på internett ligger hele telefonen GRATIS ! 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 hehe du er sint på kanal24 på grunn av en enkelt reklame? jaja hvorfor ikke? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hva mener du med at de "fjernet" P4? P4 er da der, bare på en annen frekvens... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 P4 er jo bare flyttet til en annen frekvens.. 0 Siter
Gjest Savner ikke Krekar Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hva mener du med at de "fjernet" P4? P4 er da der, bare på en annen frekvens... Nei, den finnes ikke her jeg bor, og slik er det mange andre steder i vårt land også. Frekvenser vet jeg en del om, og ja, P4 er flyttet, men som sagt; den finnes ikke her. Og ja, jeg ber sint på alt og alle idag, og bruker DOL til å blåse over. Har sittet å hørt på nyheter og videre lest nyheter på nettaviser. Og hva hører jeg ; Krekar, Røkke og et jævla sertifikat, hatten til Mette Marit og faens oldemor. Joda, journalistikk på sitt best. Takker for at jeg får ut litt steam på gode gamle DOl *lol* 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nei, den finnes ikke her jeg bor, og slik er det mange andre steder i vårt land også. Frekvenser vet jeg en del om, og ja, P4 er flyttet, men som sagt; den finnes ikke her. Og ja, jeg ber sint på alt og alle idag, og bruker DOL til å blåse over. Har sittet å hørt på nyheter og videre lest nyheter på nettaviser. Og hva hører jeg ; Krekar, Røkke og et jævla sertifikat, hatten til Mette Marit og faens oldemor. Joda, journalistikk på sitt best. Takker for at jeg får ut litt steam på gode gamle DOl *lol* OK 0 Siter
Hekta Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Siden du har internett, hvorfor ikke høre på p4 der (ehm.. eller blir det her?) www.p4.no Der står det også oppgitt frekvensene deres på ulike steder i Norge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.