Elbereth Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vi skal ha tiårsdag i helga (atten unger++ - *urk*), og må ha noe lurt å by på. Det blir vanlig sjokoladekake, pølser, gelé osv, men jeg lurte på denne her jordkaka. Synes å huske det skulle være kjeks, sjokoladepudding, "gummiormer" og div. delikat godteri. Noen som har oppskrifta? *leter videre på nett* 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 trodde jordkake var sånn som små monstre laget i sandkassen jeg, men...? 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 trodde jordkake var sånn som små monstre laget i sandkassen jeg, men...? Ja da, men denne skal være spiselig! Sånne vanlige jord og sandkaker produseres jevnlig i sandkassa her. Tenker monsterungene blir stille om det kommer en spiselig en på bordet:) 0 Siter
Atene Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Bland sjokoladepudding og knust sjokoladekjeks med gummimark. Fyll blandingen i en blomsterpotte, strø knust sjokoladekjeks på toppen. Sett en kunstig blomst i midten. Det finnes oppskrifter med vaniljesaus også. 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Bland sjokoladepudding og knust sjokoladekjeks med gummimark. Fyll blandingen i en blomsterpotte, strø knust sjokoladekjeks på toppen. Sett en kunstig blomst i midten. Det finnes oppskrifter med vaniljesaus også. Takk! Den er notert 0 Siter
Gjest godtoman Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hva er gummimark/gummiormer? gelesnop 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.