Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg skal avinstallere Norton og installere et annet virusprogram. På "endre/fjern programmer" fant jeg et program som det sto noe om Norton på, som jeg fikk fjernet, men en annen som det står update og noen greier på, det går ikke an å fjerne. Det står at det oppsto en alvorlig feil. Antivirusprogrammet fungerer i beste velgående nå, så det er tydelig at jeg ikke har fått avinstallert noe...Er det noen som vet hvordan jeg avinstallerer Norton? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det er NORTON WMI Update som jeg prøver å avinstallere, og jeg får beskjed om at det fortsatt er et program som bruker det. Og deretter kommer meldingen om alvorlig feil. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Norton har selvsagt kommet for å bli. Pøh 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Pøh Du sa du skulle spille kabal du, også styrer du med sånt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det er NORTON WMI Update som jeg prøver å avinstallere, og jeg får beskjed om at det fortsatt er et program som bruker det. Og deretter kommer meldingen om alvorlig feil. ctrl alt del og avslutt alt som har med norton å gjøre. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du sa du skulle spille kabal du, også styrer du med sånt. Jammen atte jeg skulle spille kabal med søstra mi, og så stoppa antivirusen hennes kabalen, og så skulle jeg se på det, og da så jeg at antivirusabonnementet hennes var utgått, og dermed så skal jeg avinstallere for henne! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 ctrl alt del og avslutt alt som har med norton å gjøre. -Deg- skal jeg iallfall ikke gå til når jeg har pc-trøbbel! Dessuten får jeg det til nå, så! *geipe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.