Gå til innhold

Avinstallere Norton Antivirus

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg skal avinstallere Norton og installere et annet virusprogram. På "endre/fjern programmer" fant jeg et program som det sto noe om Norton på, som jeg fikk fjernet, men en annen som det står update og noen greier på, det går ikke an å fjerne. Det står at det oppsto en alvorlig feil.

Antivirusprogrammet fungerer i beste velgående nå, så det er tydelig at jeg ikke har fått avinstallert noe...Er det noen som vet hvordan jeg avinstallerer Norton?

Fortsetter under...

Gjest Calóni
Skrevet

Det er NORTON WMI Update som jeg prøver å avinstallere, og jeg får beskjed om at det fortsatt er et program som bruker det. Og deretter kommer meldingen om alvorlig feil.

Gjest Calóni
Skrevet

Norton har selvsagt kommet for å bli.

Pøh

Skrevet

Pøh

Du sa du skulle spille kabal du, også styrer du med sånt.

Skrevet

Det er NORTON WMI Update som jeg prøver å avinstallere, og jeg får beskjed om at det fortsatt er et program som bruker det. Og deretter kommer meldingen om alvorlig feil.

ctrl alt del og avslutt alt som har med norton å gjøre.

Annonse

Gjest Calóni
Skrevet

Du sa du skulle spille kabal du, også styrer du med sånt.

Jammen atte jeg skulle spille kabal med søstra mi, og så stoppa antivirusen hennes kabalen, og så skulle jeg se på det, og da så jeg at antivirusabonnementet hennes var utgått, og dermed så skal jeg avinstallere for henne!

Gjest Calóni
Skrevet

ctrl alt del og avslutt alt som har med norton å gjøre.

-Deg- skal jeg iallfall ikke gå til når jeg har pc-trøbbel! Dessuten får jeg det til nå, så! *geipe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...