Osiris Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vet noen om en koselig kafe i Storlien. Helst noe annet enn Le Ski eller Sylvias Kanonbar. 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Tror ikke det er mange valg muligheter der 0 Siter
Osiris Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Tror ikke det er mange valg muligheter der Nei- det har ikke vært mye å velge i om man skal finne noe trivelig iallefall. Er der så sjelden så jeg håper noen dolere fra Trøndelag har litt bedre kjennskap til Storlien enn meg. Skal ha med to gamle damer i morgen, og det er litt kjekt å finne et sted de kan syns det er litt ok også 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Nei- det har ikke vært mye å velge i om man skal finne noe trivelig iallefall. Er der så sjelden så jeg håper noen dolere fra Trøndelag har litt bedre kjennskap til Storlien enn meg. Skal ha med to gamle damer i morgen, og det er litt kjekt å finne et sted de kan syns det er litt ok også Dere kan stoppe i Meråker.Koselig cafe der ovenfor Bunnpris 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.