pirko Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Går det an å bruke både Norton og F-Secure antivirus?. Dobbelt så sikkert, eller er det ikke noe poeng..evt funker de ikke sammen? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvorvidt de funker sammen vet jeg ikke, men jeg vil ikke si at det er noen god idé. Det er i alle fall ikke dobbelt så sikkert, de bruker nok omtrent de samme virussignaturene (det de leter etter for å identifisere et virus). Du vil vel stort sett ende opp med å bruke dobbelt så mye systemressurser som nødvendig. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg vet fra en som jobber i Norman at de som lager AV-programmer samarbeider med en gang det kommer nye virus, jeg vil derfor tro det er samme hva man bruker. Å ha to i drift samtidig er be om trøbbel hva gjelder stabilitet. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Som citoyen sier, så vil ikke F-secure og Norton fungere sammen. Jeg har erfart det på den harde måten, og måttet reinstallere systemet fordi Norton ødela det fullstendig når det ble installert i tillegg til F-secure. Om du så bare _begynner_ på en Norton installering mens du har F-secure fra før, og tar til fornuft og anbryter installasjonen med én gang, så ødelegger det gjerne systemet. Enkelte andre AV-programmer lar seg, såvidt jeg vet, kjøre paralellt. Men altså ikke Norton og F-secure (muligens ikke Norton og noe annet). "................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.