Gjest Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg skal være forlover i et bryllup og har lyst å lese et dikt om kjærlighet for brudeparet. Er det noen som kan noen fine jeg kan bruke? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Har du litt fantasi så er det vel ingen ting som er mer sjarmerende enn et du har laget selv Da kan du få inn opplysninger om brudeparet også som du ikke finner i et hvilket som helst dikt, plus alt det andre romantiske og pene. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Seks Veier til et godt liv Å høre det positive som blir sagt - framfor det negative. Å legge merke til det som blir gjort - framfor det som ikke blir gjort Å huske de gode stunder - ikke lagre de onde Å gi omsorg - ikke bare vente å få Å le av bagateller - ikke gremme seg over dem Å fremelske det beste i hverandre. Livet er kort - Gledene kan være mange. ------------------------- Kjærlighet er ikke å bli elsket for den man er, men til tross for den man er ------------------------- La kjærligheten blomstre i rikelige mengder! La hekken vokse i lange rekker! La det blomstre i kroker og kriker! Vi håper det blir noe som dere begge liker! ------------------------- Kjærligheten eies ikke og kan ikke eies - Og skal den vare, så må den pleies! ------------------------- Kjærligheten måles ikke etter hvor mange ganger vi rører hverandre men hvor mange ganger vi når hverandre. ------------------------- "Ekteskap går som dans over tilje, hvis han får bestemme, og hun får sin vilje." Kanskje noe som kan brukes? Lykke til med det ærefulle oppdraget ;O) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nå skal jeg holde en tale for de tykke og de smale. For at den ikke skal bli for lang, så slutter jeg nå med en gang! Skål =) 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Nå skal jeg holde en tale for de tykke og de smale. For at den ikke skal bli for lang, så slutter jeg nå med en gang! Skål =) Takk!!! _Den_ skal bruke! Kort, presis og inneholder alt som trengs! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Takk!!! _Den_ skal bruke! Kort, presis og inneholder alt som trengs! Bare hyggelig =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.