Gå til innhold

FU: Hva har du på deg nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Hetebølgen
Skrevet

Jeg har på truse og sokker. Varmt gitt:)

Skrevet

Det vanlige her i sommer-Trondheim. Truse, bh, tynne strømper, bukse, innejakke og ullsokker...

Skrevet

Olabukse med oppbrett, sort høyhalser, truse og bh :-)

Og slipperstøfler!

Hvorfor svarer jeg på dette?!?

Skrevet

Svarte sokker med blomster på. Sikkert kjøpt på Europris eller Max20...

Olabukse fra KillahBabe, den er helt ny, var satt ned fra over tusenlappen til bare 500 kr.

Sånn jenteboxer fra H&M. Hotpants, er det det det heter?

Amme-bh fra Sparkjøp. Veldig upraktisk.

Amme-t-shorte (hvordan skal det ordet skrives egentlig?) fra H&M. Går selvfølgelig ikke an å amme særlig diskret i den, det er mindre avslørende å dra opp hele systemet.

Genser-jakke-sak fra H&M, kjøpt i sverige for 3 år siden. Lys beige og litt mørkere beige.

Over beina, gult babyhelseteppe. Over skuldrene, ku-fleece-teppe.

Gjest prust
Skrevet

Truse, BH, t-skjorte, dongeribukse.

Og kontaktlinser :-)

laguna1365380434
Skrevet

Varmt nei! Sommeren lar vente på seg, synes nå jeg..:-/

Uansett : Shorts med armymønster, svart singlet, truse&bh..Kaldere er det tross alt ikke!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er alltid naken når jeg diskuterer på dol.

Gjest måneogsol
Skrevet

Utstyr for å jakte på isbjørner på nordpolen.

Skrevet

Også har jeg MASSE pizza-smuler inni bh-en. Ammet samtidig som jeg spiste pizza i stad, og da ble det uten tallerken eller serviett. De har gjort noe med Big1-en det siste året tror jeg, den er mye sprøere og luftigere enn før. (og man søler mange flere smuler...)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Olabukse (sånn med oppbrett til leggen), og en hvit skjorte.

Skrevet

Svarte sokker med blomster på. Sikkert kjøpt på Europris eller Max20...

Olabukse fra KillahBabe, den er helt ny, var satt ned fra over tusenlappen til bare 500 kr.

Sånn jenteboxer fra H&M. Hotpants, er det det det heter?

Amme-bh fra Sparkjøp. Veldig upraktisk.

Amme-t-shorte (hvordan skal det ordet skrives egentlig?) fra H&M. Går selvfølgelig ikke an å amme særlig diskret i den, det er mindre avslørende å dra opp hele systemet.

Genser-jakke-sak fra H&M, kjøpt i sverige for 3 år siden. Lys beige og litt mørkere beige.

Over beina, gult babyhelseteppe. Over skuldrene, ku-fleece-teppe.

T-skjorte...?

Skrevet

T-skjorte...?

Hmm..?

T-shorte med mulighet til å dra ut puppen ja. Helt håpløst. Noen i H&M trodde de var smarte, men så var det bare helt bak mål.

Gjest utennickdennegang
Skrevet

Joggebukse (skjørtet forsvant da jeg kom fra jobben), ullsokker, og Josephtoppen fra tidligere i dag. Rålækkert.

Tør ikke signere, blir nok

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

I dag har jeg på meg mine styggeste sokker. Jeg tuller ikke, de er virkelig stygge.

Skrevet

Svart bukse og svart T-skjorte - hva ellers er nytt under solen? :)

mariaflyfly
Skrevet

Olabukse og Enga-hettegenser. Kald (og tidlig!)og jævlig morra.

Gjest i gårkveld
Skrevet

På den tiden i går hadde jeg på meg: dongeribukse, joggesko, genser, fleecejakke og jakke.. (og undertøy da.) Jeg var i et partytelt og ute var det vind og surt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...