Gjest Pollenallergi? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Når jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg en del problemer med pust og slikt, og siden min familie har mye astma var det naturlig å sjekke nettopp det.... Etter noen tester så fortalte legen at jeg hadde astma og jeg fikk en innhalator... Dette fungerte jo ganske greit, men etterhvert så følte jeg ikke særlig behov for medisinen. Sluttet med den, og var helt fin. Inntil neste år, på samme tid.... Når jeg tenker tilbake så er det stort sett denne tiden av året jeg er plaget med slimete hals, litt tung pust og slapphet. De 2 siste ukene har jeg følt meg ekstrem slapp, og veldig sliten hver kveld. bittelitt slim og litt rennende øyne. Kan jeg rett og slett være plaget med pollenallergi? Noen som vet? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg vil vel si at det er veldig sannsynlig. Astma er vanlig allergi-plage. 0 Siter
Gjest Pollenallergi? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg vil vel si at det er veldig sannsynlig. Astma er vanlig allergi-plage. Hva får man mot pollenallergi da? er det disse pillene som alle spiser i kombinasjon med fyll? Zyrtec? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hva får man mot pollenallergi da? er det disse pillene som alle spiser i kombinasjon med fyll? Zyrtec? Hehe... Jepp. Du får de visst uten resept også, så du kan jo kanskje prøve en ukes tid og se om du blir bedre. 0 Siter
Gjest Pollenallergi? Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hehe... Jepp. Du får de visst uten resept også, så du kan jo kanskje prøve en ukes tid og se om du blir bedre. Ja kanskje det hadde vært lurt. Jeg er ikke akkurat super plaget, men alt som kan gjøre meg tipp topp er okei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.