Gjest den ekte noor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Kjøpte meg en slik ispinneform i dag, som jeg hadde i min barndom:) Men hva slags ispinner kan man lage, er det noen som har ideer eller oppskrifter? Kan man fryse smoothies, fruktjuice eller brus? Så langt har jeg laget av bringebærsaft og vann, mmm:) 0 Siter
Elis31 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg lagde av tropisk juice og det likte minsten, men jeg har ikke smakt det selv. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg lagde av tropisk juice og det likte minsten, men jeg har ikke smakt det selv. Ren juice, eller blandet du den med noe? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vi lagde av sånn vanlig husholdningssaft da vi var små (men det ligna jo veldig på det du allerede hadde gjort da...). Men jeg husker at vi alltid måtte blande safta sterkere når vi skulle ha den som is, enn når vi drakk den. Hvor kjøpte du formene? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vi lagde av sånn vanlig husholdningssaft da vi var små (men det ligna jo veldig på det du allerede hadde gjort da...). Men jeg husker at vi alltid måtte blande safta sterkere når vi skulle ha den som is, enn når vi drakk den. Hvor kjøpte du formene? Du får sånne former i hvertfall på Ark og på Rafens. Jeg har sett dem flere steder også, de er vist en greie i år..:-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vi lagde av sånn vanlig husholdningssaft da vi var små (men det ligna jo veldig på det du allerede hadde gjort da...). Men jeg husker at vi alltid måtte blande safta sterkere når vi skulle ha den som is, enn når vi drakk den. Hvor kjøpte du formene? Kjøpte dem på ARK, 59 kroner kostet det. Blandet litt sterkere enn vanlig saft ja, må kjøpe inn flere typer saft i morgen... Skal spise is hver dag i sommer jeg nå 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Kjøpte dem på ARK, 59 kroner kostet det. Blandet litt sterkere enn vanlig saft ja, må kjøpe inn flere typer saft i morgen... Skal spise is hver dag i sommer jeg nå Jeg pleier alltid å ha liggende 10-pakk med lollipop, men tror jammen jeg skal kjøpe meg sånne former jeg og. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg pleier alltid å ha liggende 10-pakk med lollipop, men tror jammen jeg skal kjøpe meg sånne former jeg og. Ja, de er kjekke å ha:) Nå ble jeg litt usikker på om jeg har delt et ord som ikke skal deles, skrives det egentlig ispinneform tro? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, de er kjekke å ha:) Nå ble jeg litt usikker på om jeg har delt et ord som ikke skal deles, skrives det egentlig ispinneform tro? Selvfølgelig, og det har du da også skrevet i teksten i ditt første innlegg. Halve hjernen din henger med denne fredagen. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Selvfølgelig, og det har du da også skrevet i teksten i ditt første innlegg. Halve hjernen din henger med denne fredagen. Hehe, er løsemiddelskada etter å ha vaska badet i hele dag:) Trur jeg går og legger meg*s* 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ren juice, eller blandet du den med noe? Ren juice. Tropisk er jo ganske søt i seg selv. Men det er kanskje lurt med nektar så blir den vel enda søtere. Men den var ment som et sunt alternativ. Har også lurt på å fryse ned yoghurt. Minsten gjorde det med noen som er i sånn sekspakke. Vet ikke om de heter dolminos eller noe. Det likte han og. De skal ikke være tilsatt vanlig sukker, men er veldig søte og gode. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Vi lagde av sånn vanlig husholdningssaft da vi var små (men det ligna jo veldig på det du allerede hadde gjort da...). Men jeg husker at vi alltid måtte blande safta sterkere når vi skulle ha den som is, enn når vi drakk den. Hvor kjøpte du formene? Fikk et sett i bursdagsgave i morrest, de var kjøpt på Åhlens. Veldig kjekke så det ut til, de var nemlig som en kopp nederst med en liten sugerørstut slik at man kan drikke det som smelter etterhvert! 0 Siter
Line Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Fikk et sett i bursdagsgave i morrest, de var kjøpt på Åhlens. Veldig kjekke så det ut til, de var nemlig som en kopp nederst med en liten sugerørstut slik at man kan drikke det som smelter etterhvert! Gratulerer med dagen, Lillemus! *Trønderklæm* ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Fikk et sett i bursdagsgave i morrest, de var kjøpt på Åhlens. Veldig kjekke så det ut til, de var nemlig som en kopp nederst med en liten sugerørstut slik at man kan drikke det som smelter etterhvert! Gratulerer med 29-årsdagen! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Vi lagde av sånn vanlig husholdningssaft da vi var små (men det ligna jo veldig på det du allerede hadde gjort da...). Men jeg husker at vi alltid måtte blande safta sterkere når vi skulle ha den som is, enn når vi drakk den. Hvor kjøpte du formene? Jeg vet at Tupperware har hatt sånne... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.