Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Gosj.. Nå er det fest i nabohuset her. De har fest på verandaen virker det som, de står utenfor og roper "hiiiiiha" "woooohooo" og lignende. *himle* Måtte bare få sagt det til noen, for det er fryktelig irriterende. Syns det er behagelig når sambo ikke er hjemme at ikke tv står på, for da er det helt stille og rolig og jeg kan nyte susen fra pcen min. Så hører jeg sånn nndunk nndunk nndunk konstant, og idioter som prøver å synge med. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Det er vel ikke lov å bråke så fælt i boligfelt etter elleve om kvelden? *grrr* Ringer selvfølgelig ikke, men jeg kunne gjort det. Syns synd på de andre stakkarne som bor i samme hus. 0 Siter
Gjest Computt Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Stakkars deg,det finnes ikke noe mer irriterende Gjentar det seg stadig? Dere trenger ikke å finne dere i det, det finnes regler for når det skal være ro, tror det er kl 23.00. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Stakkars deg,det finnes ikke noe mer irriterende Gjentar det seg stadig? Dere trenger ikke å finne dere i det, det finnes regler for når det skal være ro, tror det er kl 23.00. Neida, er ikke så ofte. Og jeg hadde sluppet lyden hvis jeg hadde satt på litt musikk eller noe. Vet ikke hvor mye jeg hører når jeg legger meg... Men folk her i byen pleier å dra ut på utestedene i elleve halv-tolv tida, så jeg går ut fra de snart kutter ut. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det er vel ikke lov å bråke så fælt i boligfelt etter elleve om kvelden? *grrr* Ringer selvfølgelig ikke, men jeg kunne gjort det. Syns synd på de andre stakkarne som bor i samme hus. Som nærmeste nabo til et av studentsamskipnadens hybelhus så har jeg ringt politet_MANGE_ganger! Roer det seg ikke snart nå så er det bare å ringe! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 *symp* Men over meg her sitter det en dude og øver bassgitar eller noe..Og han spiller så feil, og så surt..Grrr! Tar heller en fest over når som helst..Jeg blir i ulage når folk må musisere FALSKT! Ellers er jeg en tålmodig sjel og har høy toleranse for nabo lyd&ulyd. Sikkert kjipt for deg med liten bebbis som kan våkne og sånn, det skjønner jeg at kan være en uting. Men det er tross alt fredag, altså..;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 *symp* Men over meg her sitter det en dude og øver bassgitar eller noe..Og han spiller så feil, og så surt..Grrr! Tar heller en fest over når som helst..Jeg blir i ulage når folk må musisere FALSKT! Ellers er jeg en tålmodig sjel og har høy toleranse for nabo lyd&ulyd. Sikkert kjipt for deg med liten bebbis som kan våkne og sånn, det skjønner jeg at kan være en uting. Men det er tross alt fredag, altså..;-) Henne er det ikke farlig med. Hun sover selv om tre politibiler med full sirene på kjører forbi oss i byen. Egentlig er det ikke så veldig synd på noen av oss, men naboene er noen idioter, og alt de gjør irriterer meg. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ja, ikke sant? Bassdunk og litt musikk gjør meg ikke noe men hva er vitsen med den j#¤"% hylinga? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.