Heffalomp Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hei Jeg trenger litt veiledning ang. antrekk for en bytur lørdags kveld. Skal først feire bursdag, deretter ut på byen. Nå er det 4 år siden sist jeg var ute på byen, har stagnert litt hjemme med barn. Er derfor ikke helt oppdatert på motefronten. Jeg liker nok ikke en så veldig "rocka" stil, men kom gjerne med mange forslag! Hilsen jente på 31 år :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Dongeribukse, stilig topp og støvletter? =) 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Dongeribukse, stilig topp og støvletter? =) Ja, det burde være safe, for det går absolutt alle med nå 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, det burde være safe, for det går absolutt alle med nå Jepp..inkl meg =) Men jeg liker godt å pynte meg med skjørt. Det kan Heffalomp å ha på seg. Skjørt er fint på de fleste (?) =) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Dongeribukse, stilig topp og støvletter? =) *nikker* Om hun våger seg ut med andre høyhælte sko/sandaler selv om sommeren ikke riktig har kommet hit, så er det også godtkjent;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Dongeribukse, stilig topp og støvletter? =) Men ikke jeans uten lommer. Det er utrolig ufint. Jeg måtte bare si det. Selv den fineste rompe lider under en bukse uten baklommer. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Men ikke jeans uten lommer. Det er utrolig ufint. Jeg måtte bare si det. Selv den fineste rompe lider under en bukse uten baklommer. Det har du rett. Det må være baklommer (minst). Tettsittende og ikke for lange 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det har du rett. Det må være baklommer (minst). Tettsittende og ikke for lange Glemte det viktigste; ikke for korte! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Glemte det viktigste; ikke for korte! Ikke for lange og ikke for korte? Du; nå er det på tide å roe ned inntaket! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ikke for lange og ikke for korte? Du; nå er det på tide å roe ned inntaket! He he..Jeg tror jeg tåler lite. Men det er litt sant i det jeg skrev.. Tror jeg. Eller kanskje jeg bare burde gå å legge meg? =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 He he..Jeg tror jeg tåler lite. Men det er litt sant i det jeg skrev.. Tror jeg. Eller kanskje jeg bare burde gå å legge meg? =) Neida, det er ingen skam å drikke litt for mye i ny og ne. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Neida, det er ingen skam å drikke litt for mye i ny og ne. Det er sant. Og jeg varmer bare opp til i mårrakveld. Regner med jeg kommer til å tåle ekstra mye i morgen pga det her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.